Recenzie (988)
Kameňák 5 (2015)
Nejhorší díl (a to i v porovnání se seriálovými).
Pomstiteľ (2015)
Divný a nudný film.
Lov (2020)
Parodující blbinka.
65 (2023)
Celkem nuda.
Equalizer 3: Posledná kapitola (2023)
Solidní akce.
Kameňák (2019) (seriál)
Jen si sem dávám poznámku, že jsem viděl obě série. Jako filmy - prostě sbírka vtipů. Za mě ok.
V ráji (2023)
Zajímavý film.
Pomsta (2017)
Naturalistické, což je fajn. Vadily mi ale nesmysly, byť zřejmě úmyslné, když na ně tvůrci vyloženě upozorňovali (třeba zima ve vyhřátém autě, teplo po koupeli).
Zvrácenost strachu (2020)
Dojem kazí některé nelogičnosti, ale jinak zajímavý film.
Zabiják (2023)
Příliš pomalé.