Recenzie (2 879)
Kavárna U Noční můry (1992) (seriál)
Hodnocení u zdejších komentářů je pro mě prostě...nepochopitelné. Tohle se vůbec nepovedlo a nemá to skoro nic. Tedy žádný důvod, proč s tímto ztráceti čas. Zřejmě jen pro fanatické (k nímž se nepočítám, i když pár dílu film. série doma mám) milovníky Freddyho z Jilmové ul.;-) taky se nedivím, že to tak brzy zařízli. Což by se hl. postavě jistě líbilo.
Malá Miss Sunshine (2006)
Chujovina! Ech+eh.
S.O.S. (1994) (relácia)
To byl prostě super náhul. To II. stálo za to. To III. si dnes, neumím představiti. Tohle a Musiblock bylo the best u nás vůbec.
Policajná akadémia (1984)
Klasika. ;-)
Monstrosity (1963)
Ten druhý název se mi líbí mnohem více.;-) Taky mám z těchto filmů atomový mozek. Hahaha!!! A nepřestanu...
Monstrum z jeskyně stínů (1959)
Special quest star...Pan Pavouk. Pokud ho tedy zaregistrujete.;-)
The Phantom from 10,000 Leagues (1955)
Fantom z hloubky 10000 mil či co, je docela prdle zábavný a proto dávám 2. Že by trochu zvrácená verze Vernea? ;-))))))))))
Beyond the Time Barrier (1960)
Ano, ty romantické housle jsou fakt na palici. Vskutku....geniálně vybraná music. To už si spíše dokážu představiti Wagnera v XXX.
The Day Mars Invaded Earth (1962)
Ne, prostě ne. Není to dobré.
Alice, sladká Alice (1976)
Ach...ty děti... ;-) Ale jinak...dosti dobré.