Recenzie (810)
Crime Wave (1954)
Slušné béčko. Nic víc. V rámci žánru za 3,5.
Muž z Utahu (1934)
Lituji Wayne, ale tohle už nespolknu. V rámci žánru za 1.
Nebezpečný útěk (1952)
Velmi slušně natočené béčko. No přece jen béčko. V rámci žánru za 3,5.
The Trap (1959)
Dobrý námět, slabý scénář, nevýrazní vedlejší herci, zoufalá režie. Snaha, co nejvíce toho natočit ve studiu, potopila nejeden film. A film-Noir? Žertujete? Jen z úcty k Widmarkovi za 3.
Prince of Foxes (1949)
Jsem příznivcem černobílého filmu, no tady chybí kamery Technicolor, jako málokde jinde. V rámci žánru za 3.
Třicet jedna ve stínu (1965)
Proč britský koproducent kývnul právě na tenhle námět, je mi záhadou. Právě ten je největší slabinou jinak výborně natočeného filmu. Tak banální příběh musel být vyčpělý už v době vzniku filmu. V rámci žánru za 3,5.
Jsem fotogenický (1980)
Dost nepochopený film. Holt, Dino Risi je jiná (vyšší) liga, než typičtí režiséři Pozzettových filmů. V rámci žánru za 3,5.
Three Young Texans (1954)
Mládežnický western se slušnou zápletkou, průměrnými herci a poněkud mírně infantilním konci. V rámci žánru za 2,5.
The Mississippi Gambler (1953)
Příběh, jako od Dumase. Nebo dokonce od Balzaca? Každopádně, oni by to napsali lépe. Mnohem lépe. Nenechte se zmýlit bohatou výpravou. Příběh samotný je dost "laciný". V rámci žánru za 3.
Vymahač (1951)
Nemůžu si pomoci, no mám dojem, že snímek mohl být lépe natočen. Celkem slušně napsanému scénáři neodpovídá způsob provedení. Je až příliš řemeslně (rozuměj - průměrně) natočen. Je to příliš "suché". Filmu chybí hlavně atmosféra. Ostatně, přítomnost až dvou režisérů hodně napovídá. V rámci žánru za 3.