Posledné recenzie (11)
Vyměněná (2018)
Uz po prvej minute som mal dejavu a potom som zistil ze presne rovnaky film ako cez kopirak (iba co sa tyka scenara) som uz predcasom videl (https://www.csfd.cz/film/822211-rekni-to-nahlas/) s tym rozdielom ze tato spanielska verzia bol uplny brak. Vobec sa mi to nepacilo a na taliansku verziu to ani zdaleka nesiaha. Ten hercky vykon postav bol uplne katastrofalny... takze odporucam kazdemu ani nestracajte cas pozeranim a rovno siahnite po spominanej talianskej verzii ktora bola vyborne podana a vtipna (4z5*).
Pod kupolou (2013) (seriál)
Typovo velmi podobny serial ako Lost, takze ak ste mali radi Lost tak zrejme sa Vam bude pacit aj tento serial. Avsak na rozdiel od Lost-u stratil premna dost rychlo naboj... z velmi zaujimaveho napadu a dobrej 1.serie sa to prehuplo do nie velmi vydarenej 2. a 3. serie v ktorych sa celkom normalny serial premenil na zverstvo.
Mentalista (2008) (seriál)
Mne osobne sa tento serial velmi pacil a medzi krimi serialmi ho radim k mojim najoblubenejsim ako su NCIS, Castle ci White Collar. Prve serie boli take rozjazdove a clovek sa oboznamoval a bavil na tomto novom druhu krimi serialu. Neskor sa to zacalo kvalitne zamotavat a priostrovat. Samozrejme vsetko to vyvrcholilo v 6.serii a tam niekde by uz obycajny divak cakal koniec, avsak velmi dobre preniesli tento serial k na scenu FBI a mal som pocit, ze bude tento serial vo velmi dobrom deji pokracovat 7.seriou vyssie pri ktorej sa sledovanost v USA opat pozdvihla. Zial prisiel koniec a jedine co sa da tomuto serialu vytknut resp. mne to velmi nesedel v zaverecnej serii hlavnych postav, vobec mi tato "milostna" poloha nesedela k ich postavam a popravde povedane ako to zahrali bolo na velmi slabej urovni. Ale inac nemam ziadne vyhrady.
Posledný denníček (1)
herci
**************************