Recenzie (105)
I Trapped the Devil (2019)
Za mě tento film měl celkem potenciál..Škoda tohoto kousku , mohlo to být lepší, ale popravdě jsem viděl i mnohem horší filmy..Takže je tento film na zvážení každého jedince zda má náladu na film, který nemá čím překvapit..
Avengers: Endgame (2019)
Jako fanoušek všech Marvel filmů, nemůžu tomuto kousku dát jiné hodnocení než 5* .. Úžasné finále série Avangers.. V tomto kousku je vše co od špičkového filmu očekávat, je zde humor,napětí,drama atd.. Byl jsem na tomto kousku s přítelkyní a na to že ona zrovna těmto typům filmů moc neholduje a skoro celý film jsem jí musel vysvětlovat která postava je která a co umí, i jí ukápla u filmu slza a to je už co říct.. Za mě všem doporučuji..:)
Hrozba z temnoty (2005) (seriál)
Jeden z nejlepších seriálu vůbec..
Uteč (2017)
Více jak tři hvězdy dát nemůžu..Bohužel ne..Nechápu jak tento film mohl vyšplhat na takové hodnocení jaké má..Neříkám že zápletka není zajímavá a diváka nechává přemýšlet zda je to o rasistické rodině co má vražedné choutky nebo nikoliv, ale pod hororem si bohužel představuji něco jiného. Toto mělo spíše blíže ke komedii.. Za mě tak 55 procent úplně naštvaný že jsem na to šel s partnerkou do kina nejsem..Ale ani mě to nijak mile nepřekvapilo..:/
Uvnitř (2007)
Tak jako opravdu nechápu, jak někdo může tomuhle filmu dát víc jak 1 hvězdu..Je to hrozná sra.ka která nedává vůbec smysl..Postavy jsou nelogické a jen jsem dostával vztek jak někdo mohl něco tak trapného a ubohého natočit..Jen bezmozeku se může líbit koukat se na stupidní film plný krve který nedává sebemenší logiku..Za mě odpad první třídy!!
Ja, zloduch! (2010)
Moc pěkná podívaná u které jsem se s přítelkyní nenudil..Je to odpočinkové a zpříjemňující pokoukání..Rozhodně stojí za shlédnutí..Ramona je hrozné střívko a pořád jsem si říkal co zase vyvede..Holka jedna vykutálená..:) Za mě 5 hvězd..:)
Prokletí (2008)
Nebylo to zase až tak špatné co se děje týče, ale bylo tam moc chyb až to bilo do očí.. Myšlenka nebyla vůbec špatná a z tohohle filmu se rozhodně dalo vytěžit víc. Bylo to sice předvídatelné, ale neodrazovalo to od monitoru a já to rád dokoukal.. Na takové to "pokoukání" před spaním doporučuji..
Slunovrat (2008)
Průměrný horor, který je sice od půlky filmu docela předvídatelný ale koukatelný. Ač to není ničím přelomovým myslím si že za shlédnutí tento kousek stojí..Napětí sice velmi stagnuje ale posledních asi 10 minut si to vykompenzuje.. Hororové prvky zde nejsou ničím přelomovým. Lekacím scénám by zde dosti napomohl lepší načasování a zvuk, ale snaha se cení.
Lovec démonov (2001)
Docela pěkný film který měl rozhodně na víc, mělo to velký potenciál, aby se tento film zapsal mezi špičku. Bohužel mi zde chyběli ty hororové prvky. Jako slušný mysteriózní thriller bych to chápal, ale horor rozhodně ne. Děj to má pěkný, zápletka je taky slušná a napětí ujde. Za mě 4 hvězdy s odřenými uši a to jen za ten velký potenciál jaký by tento film měl kdyby se to vzalo z té chybějící hororové části..
Ozvena smrti (2008)
Průměrná duchařina, která neurazí, ale také ničím extra nezaujme..