Recenzie (105)
Mladá dáma (2024)
Slabší 4 hvězdy, nebylo to nic převratného, plné chyb.. Ale když to člověk bere jako pohádku, tak tomu ledacos odpustí..
Transformers: Monštrá sa prebúdzajú (2023)
První necelá půlka filmu nebyla tak špatná, ale druhá to tak táhne dolů, že nemůžu dát víc jak 2 hvězdy.. Škoda že jde kvalita tak dolů s každým dílem..40 % max.
Baghead (2023)
Bohužel, žádný přelomový horor to není.. Lekačky zde jsou nefunkční, na vině bude zvukař.. CGI je taky hodně špatná. Příběh ok, ale sneslo by to delší stopáž alespoň o 10 až 15 minut. Horory jsou prostě takový nevděčný téma.. Co se komu může líbit ostatní můžou nenávidět. Za mě průměr, trošku lepší průměr..60%
Marvels (2023)
Hodně dlouho jsem přemýšlel že dám odpad.. To co poslední dobou Marvel (potažmo vlastník Disney) předvádí je otřesné, odporné a hlavně pro konzumenta obsahu a milovníka komiksovek SMUTNÉ.. Nevím na co má tento počin cílit, ale rozhodně jsem nebyl cílovka a myslím si že většina lidí co miluje Hulka, capitana Ameriku, avengers a spoustu dalších starších počinů Marvelu tohle prostě bavit nebude. A s klidem se tomuto můžou vyhnout.. Nestojí to za to.. Alespoň můj osobní názor. Za mě tak 10% za 2 minuty s kočkami
Blue Beetle (2023)
Hodně slabý, a nechce se mi věřit že něco takového co mohlo mít velký potenciál.. Jde udělat takhle špatně.. Škoda, velká škoda. 40%
Dungeons & Dragons: Česť zlodejov (2023)
Pěkná fantasy, příjemně odsejpá i když má delší stopáž.. Rozhodně jedno z těch lepší fantasy o posledních 8 let.. Rozhodně doporučuji shlédnout za mě 78%
Invalid (2023)
Jako hodně příjemně překvapilo.. Rozhodně stojí za skouknuti..
Top Gun: Maverick (2022)
Joo to se povedlo.. Není to v ničem převratný film, ale to co dělá, dělá dobře po všech stránkách.. Přemýšlel jsem mezi 4* ale nakonec tomu dám 5*.. Myslím že si to tenhle film zaslouží. Podle toho hodnocení co zde vidím nejsem asi sám..
The Last of Us - Season 1 (2023) (séria)
Lehce nadprůměrný post-apo seriál.. Bohužel hru jsem nehrál, protože playstation nevlastním, ale věřím že hra je perfektní. Což se bohužel nedá říct o seriálu.. Nejblíže bych to přirovnal k the walking dead. Ale kvalitou se to s TWD srovnávat vůbec nedá.. Tady to moc nefunguje.. Upřímně takový hype kolem seriálu nechápu.. Rozhodně velké zklamání.. Za mě max 65% s odřenými uši.
Le Mans '66 (2019)
Tohle je opravdu perla mezi filmy o autech.. Nádherná kamera, perfektně zahrané.. Velmi příjemné překvapení..rozhodně doporučuji 92%