Recenzie (105)
Armáda mrtvých (2021)
Slabší 3 hvězdy.. Těch 53% co teď aktuálně celkem sedí.. Horor to není, akční blbost bych možná bral.. Za mě je to slabší průměr..
Strážcovia (2009)
Zbytečně dlouhý, ponurý, ale má to něco do sebe.. Ale za mě max. 65%
Na nože (2019)
Lepší 4 hvězdy.. Povedená krimi komedie.. Dobrá zápletka a skvělé obsazení.
Děsivý dům (2020)
Chtěl jsem dát odpad, s hororem to nemá nic společného. Jedna hvězda je jen za "Fritze" protože to byla asi jediná postava která za něco stála (myslím herce a jeho výkon) ostatní byli otřesný..
Super já (2019)
Chtěl jsem dát jen 3 hvězdy, ale ten konec to zvedl na 4. Neříkám že je to top, mělo to dost chyb.. Hlavní děj by si asi zasloužil víc vysvětlit.. Ale jako jednohubka to celkem fungovalo..
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Úžasný, skvělá podívaná..
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Perfektní anime, napínavý, ale hlavně každý díl stojí za to.. To se nedaří skoro žádnému seriálu.. Za mě super spokojenost
Co jsme viděli, co jsme slyšeli (2021)
Nebylo to nejhorší, ale jako horor to tedy nepůsobí.. Mysteriózní možná ano thriller ano. Příběh nebyl špatný, měl větší potenciál než byl přednese zde.. Kazí to jen konec, který za mě byl zklamáním..
Světlo a stíny (2021) (seriál)
1.série :Lepší nadprůměr na seriál od netflixu. Delší dobu jsem čekal na něco co bude alespoň trošku kvalitativně podobné Zaklínači a jsem celkem spokojený. Doufám že bude další série, rozhodně stojí za shlédnutí.. Vztahy mezi postavami jsou divné a nepřijdou mi moc přirozené, ale po vizuální stránce je to kvalitní Fantasy..2 série : Ta už je o poznání horší, alespoň můj názor.. Vizuální stránka je stále na dobré úrovni, ale scénář je hrozný dialogy jakbysmet..
Duša (2020)
Horší 4 hvězdy. Toto už moc není pro děti, je to složitější než bývá u pixaru zvykem.. Ale starším se to určitě líbit bude..