Recenzie (390)
Halo (2022) (seriál)
Na mňa sa tam až moc kecá veľa epických drístov, ale inak ma to zachránilo pár krát od pozerania Let's dance, takže svoju úlohu to splnilo a minimálne môj vesmír to prežil.
Bad Boys navždy (2020)
Nehovorím, že úplne nie, ale asi ma to už minulo a tak nejako som si celý čas nostalgicky vzdychal za tou starou klasikou.
Gran Turismo (2023)
Brand movie jak šľak. Viem si predstaviť, ako prebiehali vyjednávania... "pridajte ešte pár tisíc a hlavný záber bude, ako pôjdu cez 200 pod bránou s vašimi štyrmi kruhmi..."
Traja mušketieri: D'Artagnan (2023)
Určite áno, klasika klasická najklasickejšia
Hry o život: Balada o hadoch a vtáčatkách (2023)
No ja neviem, už pôvodné pažravé hry mi prišli také, že dobre, poďme sa na to pozrieť, aby sme neskĺzli z vlny mejnstrímu. Inak nič. A pri tomto mi napadá už len jediné slovo: zbytočné.
Duna: Časť druhá (2024)
Noooo, veľmi dobré. Mohlo to byť pokojne o pol hodinu kratšie a asi by sa nič tak závažné nestalo, ale aj tak dobre. Vlastne to ubehlo v parádnom tempe, takže super.
Hrozba smrti (2024)
A ja som sa celkom bavil a asi najviac na Connorovi.
Vládcovia nebies (2024) (seriál)
Veľmi podarený a hutný miniseriál sa tým dvom opäť poradil sprodukovať. Bolo to neuveriteľne chytľavé a v podstate som to zhltol na posedenie. Seriály tohto typu majú vlastne len jednu chybu - sú skutočne krátke.
Aquaman a stratené kráľovstvo (2023)
Digitálne podmorské blato so strašne silenými morálnymi odkazmi. Také, no, nie je to ani vtipné, ani napínavé a ani prekvapivé, ani... o dvadsať minút si nebudem pamätať, že som to videl.
Cid (2020) (seriál)
Musím uznať, že španielska hra o tróny ma celkom chytila a aj dobre odsýpala. Zopár detailov by som možno našiel, za všetky poviem, že ten cholerický emočný invalid by nevedel zorganizovať ani deti na pieskovisku, ale on chcel jeden vládnuť všetkým. Našťastie mal Denvera a ten to za neho vždy nejako vybavil. Od toho sú predsa naj kamoši, nie? Inak to bolo kostýmová, scénická a aj bojová lahôdka tak na dve večere.