Recenzie (4 410)
V mene Angela (2002)
Tato akcna komedia patri k mojim oblubenym,Sylvester Stallone sa da rad vidiet aj v tomto zanri a pristane mu to,Madeleine Stowe je vo svojich naj rokoch a vyzera super,k tomu vsetkemu sa pridali i dalsi dobri herci i fajn pribeh,takze za mna nie je o com rozmyslat...:-)
Posledný Mohykán (1992)
Kto by nepoznal Posledneho mohykana,podla mna je to uz filmova klasika s nezabudnutelnym soundtrackom,ktory ulahodi kazdemu uchu,cize nie je o com rozmyslat,jasny plny pocet...:-)
Gutterballs (2008)
Ryan Nicholson je reziser,ktory sa zjavne vyziva v nasili,krvi a nahote,lebo je v jeho filmoch je to bezna vec,no musim vyzdvihnut gore efekty,tie su na slusnej urovni a Gutterballs je zalezitost,ktora nie je urcena pre bezneho divaka,takze to bude za tri hviezdicky...:-)
Suspiria (2018)
Tak ako original z roku 1977 tak aj tento remake je ukrutne dlha a nudna zalezitost,ktoru som nedokazal dopozerat bez pretacania a nebudem to zbytocne natahovat,jednu hviezdicku dam za jednu scenu,ktora fakt stala za kuk,ale neprezradim,ze ktora...:-)
Death House (2017)
Tak tento film je jeden z najhorsich,co som kedy videl,to sa neda ani opisat,nechapem,ze sa v roku 2018 tocia este taketo mega-odpady,hroza,des...:-)
Útok megažraloka (2018) (TV film)
Neskutocne nudna sra*ka,v ktorej sa vela keca,riesia sa kraviny a megalodon je len niekde v ustrani,kto ma problem so spanim,nech si pusti toto a zarucene zaspi,zasluzi si to odpad,lebo sa na tom clovek ani len nezasmeje ako to vacsinou byva v tychto amaterskych filmoch,co je skoda...:-)
Daddy's Little Girl (2012)
Krajina klokanov opat boduje v tomto zanri a naservirovala brutalnu zalezitost,ktora je samoucelna,mucenie je tu fakt krute,kamera neuhyba,gore efekty su super a pri sledovani cloveka boli cele telo,skoda len toho dlheho rozjazdu,ale aj tak sa jedna o film,ktory sa len tak nevidi,aj ked nie je pre bezneho divaka...:-)
Polnočná láska (2018)
Krasna,dojemna,ale aj smutna,taka je tato romanticka drama,musim priznat,ze aj nejake tie slzy som uronil,neslo to inak,dostalo ma to,obrovskym plusom je dvojica,ktora stvarnila hlavne postavy,nadherna Bella Thorne a sympatak Patrick Schwarzenegger,Arnoldovi sa syn vazne vydaril,takze skvely vyber hercov,ale i vedlajsich,cize jasna volba a buuuum 5 hviezdiciek...:-)
Ferdinand (2017)
Perfektny animak,ten sa fakt podaril,skvela animacia,pribeh,hudba,mile postavicky,hlavne ta koza bola cool a samozrejme to bolo dostatocne vtipne a pohodove,nic ine ako plny pocet si to nezasluzi...:-)
Boar (2017)
Animal horory mam velmi rad a mega-diviak je pre mna nieco nove,co ma samozrejme potesilo a nielen to,ale aj gore efekty,dostatok krvi a aj samotne prasiatko vyzeralo ku*va nebezpecne,jedine,co ma trosku sklamalo bol zaver,ale aj tak som spokojny...:-)