Recenzie (32)
Ernest zachraňuje Vianoce (1988)
Tak tohle byla totalni picovina.. diky Erneste, velice diky, za promarnene detstvi mnozich z nas!
Ernest ide do tábora (1987)
Na Ernestovi jsem vyrastal.. ne tak kvuli tomu, ze bych se na to rad dival, ale proste jsem detstvi presedel divanim se na vhs a telku.. uz tehdy jsem vicmene tusil, ze to bude nevtipna sracka.. a me slovo je pravdou..
Na Halloweena s Ernestom (1991)
Kdyby se alespon trochu snazili o vtip, mohlo by to dopadnout lip.. ne, oni musi vsude cpat trapny detsky humor, ktery snad ani ty decka nebavi..
Hellraiser (1987)
stale genialni ve vsech smerech.. libilo se mi to pred 20 lety, libilo se mi to pred rokem, libi se mi to ted..
Spojenie nenadviazané (2008)
Rusky artstylovy Deda Mraz me dost prekvapil a tak jsem i lecos cekal od tohohle.. zmylil jsem se, bohuzel a nechapu jak togle mohlo vyjit na povrch.. totalni picovina a nesympatickymi hercama a jeste horsim scenarem!
Scanner: Policajt (1994)
takova klasika..
Adolf Hitler: The Greatest Story Never Told (2013)
Dokumenty si kouknu jenom zridkakdy, obzvlast ty dlouhe.. tohle je ale neco...
Hvězdné války podle Turka (1982)
takovy narez jako the room to zas neni, ale stejne dalsi adept na zamotani hlavy.. bomba
Pokoj (2003)
masaker!!
American Satan (2017)
Nemam rad Andyho..