Recenzie (32)
Na doraz (2017)
Spis se mi libila podobna tisnova linka, kde to bylo spracovany o neco lip.. dam tomu 3* at nezeru, nebot jsem se misty bavil..
Phantasm V: Ravager (2016)
nostalgie..
Paranormal Activity 4 (2012)
Rezie fajn.. ale to herci..
Modrý blesk (1999)
Ono to nebylo zas az tak spatny.. Martin Lawrence hraje prekvapive dobre a humor je taky na urovni.. akorat trochu osolit a mohlo to byt lepsi..
Piadihajzlík v akcii (2006)
Ne, tohle ne.. nikdy jsem nechapal jejich humor a asi ani nikdy nepochopim..
Ernest na vojně (1998)
Kdyby mu uz tam ustrelili palici..
Ernest jede do Afriky (1997)
Na to jsem se radsi ani nedival..
Ernest ide do školy (1994)
presne tak, tohle je misto kde to hovno patri...
Ernest delostrelcom (1993)
Velika skoda, ze se Jim nedockal dilu Ernest ve kope hoven..
Ernest ide do väznice (1990)
Snad jediny koukatelny a misty i legracni Ernest.. nelibilo se mi to, ale tak spatny to zas nebylo..