Recenzie (32)
Smrtgasmus (2015)
sympaticky postavy, tvrda hudba, dobra reznicina.. narez
Tati, umřel Děda Mráz (1991)
Takovy artovy snimek o depresi, strachu, beznadeji.. chapu ze to nekomu nemusi sednout, ale 62% je kurva malo!
Gangster KA 2: Afričan (2015)
Stejne dobrej film jako ten prvni.. Kacko je proste frajer
Gangster KA (2015)
Proc? Kurva proc jednou nemuzou cesi natocit takovej snimek, jako je tenhle.. ach jo, a pak ze nase filmy stoji za picu
Čiara (2017)
prekvapive celkem dobrej film.. nenudi to, zajimavy namet.. oni to umi
Kandidát (2013)
picovina..
The Avatars (2013) (seriál)
Parta tinezerskich bukvic si zalozi tajnou internetovou kapelu, protoze je nikdo nebere vazne.. me se to ale kurevsky libilo.. takovy sitcom se jentak nevidi..
Thriller - drsný film (1973)
Ne tak docela rape & revenge z 70. let pojat trochu nevsednim, drsnejsim stylem.. me se to libilo
Invázia obrích pavúkov (1975)
Byla to prdel, ale ne.. tohle bych si jako dobry film nedovolil oznacit.. zlata Arachnofobie..
Život (2017)
Průměr. Hvězdný obsadení, slušná atmosféra, ale provedení průměr.