Recenzie (85)
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
1.řada **** 2.řada ***** 3.řada ***** 4.řada *** 5.řada ***
Ako uloviť družičku (2005)
Pro mě je to jedna z nejlepších romantických komedií vůbec. Sympatické ústřední duo, roztomilá McAdams, trošku nadrženější Isla Fisher a neuvěřitelný balič na svatbách (tedy nyní na pohřbech) Will Ferrell. Jenom je škoda trošku natahovaného konce
American Dad! (2005) (seriál)
1.řada ****
Avatar: Legenda o Aangovi (2005) (seriál)
1.série **** 2.série ***** 3.série *****
Babylon 5 (1993) (seriál)
1.série (3/5) 2.série (4,5/5) 3.série (5/5) 4.série (5/5) 5.série (3,5/5)
Bakuman. (2010) (seriál)
Po 7 dílech zatím nejpříjemnější seriál všeobecně (ne jenom anime), který jsem za poslední rok viděl. 4* EDIT: Po 13 dílech je to stále zábavnější, těším se co bude dál a pomalejší tempo mi rozhodně nevadí.
Batman vs. Red Hood (2010)
Batmanovský animák, který se až zpodivem s ničím nemaže (na animák tohoto typu překvapivě brutální) a zaobírá se, jak již bylo řečeno, jedním z největších netopýrových selhání. Batman(škoda, že ho nedaboval Kevin Conroy, jsem na něj už jaksi zvyklý) je charakterově jako vždy klasický, ale postavy které hodně zaujali jsou samotný Red Hood, který je spíše než záporák anti-hrdina, a totálně pošahaný a hláškující Joker ( docela mě překvapilo, že jej nedaboval Mark Hamill). P.S. V tomhle tom pojetí si toho skřeta fakt mohli odpustit.
Cesta do praveku (1955)
Klasika nejklasičtější a takový český pradědeček Jurského parku :-)
Černý kotel (1985)
Tuhle Disneovku mám hodně rád, proto jsem měl radost, že ji konečně vydali. Jinak jak už někdo podotknul, tak je to adaptace fantasy pentalogie Kroniky Prydainu od Lloyda Alexandra(osobně moje nejoblíbenější knihy, když jsem byl menší). Adaptace je to sice hodně volná, ale i tak poděšila. P.S.: Podobnost s Pánem Prstenů už je v předloze, takže filmu bych jí nevyčítal
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Kultovka co dodat, ale bez Rimmsíka to opravdu nebylo ono, ještě že se vrátil. :-D 1.řada/**** 2.řada/**** 3.řada/***** 4.řada/***** 5.řada/***** 6.řada/**** 7.řada/*** 8.řada/****(objektivně za ***, ale za návrat Rimmera mezi hlavní postavy přihazuji ještě jednu) !!!! Arnold J. Rimmer je největší hrdina v galaxii !!!!