Recenzie (300)
Ferry: Seriál (2023) (seriál)
Za mě nejslabší počin v celé sérii, ale pořád kvalitní podívaná. Ale párkrát jsem se u seriálu nudil.
Nebezpečná lekce (2022)
Odradila mě choreografie bojových scén. To je tak amatérský a tak viditelný sakra, jak tohle může projít do filmu.
Resident Evil: Lék (2022) (seriál)
Vizuálně tak pěkně udělaný, ani jedno trapny CGI a příběhově takovej balast. Ach jo. A hlavní hrdinka taky zrovna nic moc casting.
Jak jsem se zamilovala do gangstera (2022)
Příběh samotný a dlouhá stopáž jsou negavita snímku, ale zpracování mě vcelku zaujalo, takže jsem se nakonec rozhodoval mezi 3* a 4*.
Lupin - Série 2 (2021) (séria)
Druhá série je podstatně horší. Nemá to pořádný drajv a taky podstatně ubylo překvapujících momentů. Uvidíme co nabídne třetí část.
Mistr jinu a jangu (2021)
Za vcelku pěkné efekty nějakou tu hvězdičku dám, ale příběhově mě to moc nebavilo.
Éra samurajů: Bitva o Japonsko (2021) (seriál)
Po pár dílech, když si to dáte za sebou, vás to začne už trochu nudit. Navíc mi zrovna Japonsko není úplně nejbližší. Nicméně je to celé kvalitně zpracované. Takže rozhodně si to své nadšence najde.
Tvůj souboj s divočinou: Poprask na safari (2021) (relácia)
Na první dobrou zábavný, na druhou už nikoliv. Jakmile uděláte špatný rozhodnutí, musíte přetrpět to, co už jste viděli (třeba rozhodnutí s tím chřestýšem). Pak si ale můžete dovolit zvolit třeba jiný rozhodnutí a takové spolknutí pijavice ubralo jednu hvězdu. Spolknutí se totiž nepovede a Bear vytáhne z úst něco ztuhlého, no rozhodně ne tu pijavici, kterou si původně strkal do pusy. Takže kdo ví, co si od toho všeho myslet. Ale jako formát se mi to líbilo a pokud si jednou budu moct vybrat třeba konec filmu, podle svého uvážení, tak jedině super.
BONDING - Série 2 (2021) (séria)
Rozhodně slabší než skvělá první série, vtipnost se totiž jaksi vytratila, naštěstí mají díly jen 20 minut a tudíž to vcelku odsýpá. Větší prostor tu navíc podle mě dostal Brendan Scannell, narozdíl od Zoe Levin a to je bohužel škoda.
Černá pláž (2020)
Strašná nuda, kde na první akci čekáte hodinu a čtvrt a pak zase zpět k nudě. Ke konci filmu už ani nevnímáte o co vlastně jde a radši přemýšlíte nad tím, co koupíte večer v supermarketu.