Recenzie (300)
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Season 1 - 100% | Season 2 - 95% | Season 3 - 90% | Season 4 - 90% | Season 5 - 100%
Renegáti (2017)
Akční scény špatně udělané nejsou, ale příběh se po dobrém začátku zvrtne a pak to už příliš nebaví.
Kibera: Príbeh slumu (2018)
Ty jo moc mě to nebavilo, dlouhé záběry, tempo takové, že jsem u toho 2x usnul. Už jsem viděl asi lepší dokumenty a to jsem se na to tolik těšil. Alespoň za téma, které je mi blízké nějakou hvězdu dám.
Heydrich: Muž so železným srdcom (2017)
Anthropoid ve všech ohledech lepší, tady mi to přišlo místy hodně zmatené. Nevím jestli třeba ve Francii nebo Anglii o téhle události něco vědí, ale pokud ne, museli se místy dost ztrácet.
Upgrade (2018)
Čožééé. Tak australani totálně zabily. Dobrý příběh, skvěle zahráno, s tím mini rozpočtem to vůbec nevypadá jako béčko. Takovou pecku jsem teda nečekal.
Pablo Escobar: Nenávidený a milovaný (2017)
Vzhledem k Narcos nemohu více než 3*. A popravdě jsem čekal asi i trochu víc.
Teror (2018) (seriál)
Po 3 dílech teda zatím těžká nuda s pěknými kostými a celkem slušnou atmosférou. Problém je, že za díl se stane tak jedna zajímavá věc. Uvidíme dále.
Teror - Smilování (2018) (epizóda)
Po 3 dílech teda zatím těžká nuda s pěknými kostými a celkem slušnou atmosférou. Problém je, že za díl se stane tak jedna zajímavá věc. Uvidíme dále.
Utajený šéf (2018) (relácia)
Nedělám si iluze o tom, že velká část je nahraná (viz. třeba úklid zasviněnýho pokoje v 1. díle), ale musím říct, že jsem docela překvapen na to, že je to česká produkce špatný to není. Za tři.
Špindl (2017)
Tak tohle je něco otřesnýho. Ze všech těch celkem slušných Bikerů, Rafťáků, Snowboarďáků apod. je tohle úplně někde jinde. Jak tohle vůbec někdo může natočit?!