Recenzie (144)
Ed Wood (1994)
Skvělý film před kterým doporučuju shlédnout některý Woodův film nebo o nich alespoň něco málo vědět. Výborný Johnny Depp, skvělá atmosféra a hlavně nezapomenutelný styl režie Ed. Wooda, zvlášť když se člověk zamyslí nad tím, že to možná skutečně tak bylo.
Dirka (2010) (študentský film)
Divný ale líbilo se mi to.
Odcizení (2010) (študentský film)
Tenhle film není špatný, má i myšlenku, v porovnání s ostatními filmy festivalu je to ale slabota.
Noc v múzeu 2 (2009)
Film který neměl nikdy vzniknout. Krom pár scének je to ztráta času.
Moje rodina (2000) (seriál)
Průměrný seriál na který se ale díky vysílacímu času často rád podívám.
Černá zmije - Černá zmije II (1986) (séria)
Kultovnější hlášky, víc vtipů a šestnácté století. To jsou tři největší novinky které z už tak dobrého seriálu vytvořili jeden z nejlepších britských seriálů. Zábavné postavy a jako vždy skvělý Atkinson, tohle prostě musíte vidět.
Černá zmije - The Black Adder (1983) (séria)
První série je jednoznačně nejslabší z celého seriálu, v porovnání s ostatními seriály je ale nadprůměrná a rozhodně stoji za shládnutí. Atkinson je skvělej herec, prostředí je (pro mě) neokoukané a zajímavé následující série jsou ale ještě o něco lepší a hlavně mají víc vtipu.
Popcorn TV (2006) (seriál)
Skrytá kamera v klasickém podání s pár výbornými a originálním scénkami. Vidět můžete i na youtube: http://www.youtube.com/user/popcorntvzeze
Skřet v tísni (2010) (študentský film)
Krátký studentský film který mi trochu připoměl válku s mloky. Po Čekárně další skvělý projekt. Vidět můžete zde: http://www.youtube.com/watch?v=UeX7dQdrVuI
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Trojka se může jít vycpat.