Recenzie (144)
Agáta a V.I.P.ky pipky (2008) (relácia)
Agáta Hanychová nám prostě musí neustále ukazovat že je ve skutečnosti stejná kráva jako ta co ji hrála v Crash Road. Nevím komu se to líbí, koho to zajímá ale proč je na nejnavštěvovanější stránce v ČR (ano, občas jsou její videa na seznam.cz) to opravdu nechápu.
Kung-fu panda: Tajomstvá Zúrivej päťky (2008)
Nevím čím to je ale tohle se mi líbilo více než původní film. Je to sice krátké, animace je 2D a není tak propracován přesto jsem se ale výborně bavil. Když jsem se za 24minut tohoto zasmál víc než za celý film to už o něčem svědčí. Rozhodně doporučuji
Ten prokletý obrněný vlak (1977)
K Inglorious Bastards jsem se dostal v souvislosti s Tarantinovým hitem a čekal jsem od toho něco podobného, přecejen to že je jeden z žánrů komedie dost napoví. Film mě překvapil - není to komedie. Ten prokletý obrněný vlak je slušná akce z války která sice obsahuje několik vtipných momentů, zároveň je to ale taky dost vážný a zabíjením kladných hrdinů se zde nešetří. Triky a zpracování celkem pěkné (na svou dobu), dabing nic moc. Zklamání, přesto to ale na 3* je
Yeopgijeogin geunyeo (2001)
Velké překvapení. Možná proto, že se o asijskou kinematografii vůbec nezajímám a tak jsem od toho moc nečekal, možná díky skvělým hercům nebo něčemu jinému ale já říkám ANO, takhle má vypadat film. Za prvé je to výborná romatická komedie a za druhé je to zárověň i drama. Celou dobu jsem se bavil a čekal jsem na konec, který se mi ale narozdíl od ostatních moc nelíbil - (možný spoiler) čekal jsem totiž spíše nějáké dramatické zakončení.
112 – V ohrození života (2007) (relácia)
Tento porad mi pripomina takove ty klasicke porady z dob kdy u nas jeste bezela reality TV. V te dobe jsem to zral (tohle taky, jenze tehdy to nebezelo) ale dneska? No uz jsem z toho asi vyrostl
Zombieland (2009)
Parádní zombie nářez se vším co k tomu patří. Rozjezd je výborný a kdyby se taklhe držel celý film tak je to jasných 5*, boužel po 10 minutách film zpomalí a přestože je to pořád zábava každou chvíli jsem si říkal že to mohlo být lepší. PS: Český název je strašný
10 prikázaní (2007)
Rozhodně slabší než "Princ egyptský" od Dreamworks, nicméně i tak má určité kouzlo a nenudí. Animace je 3d což je možná na škodu, nicméně některé věci vymodelovány pěkně. Dabing ujde.
Preteky Nascar (1999) (seriál)
Tenhle seriál se mi nelíbil ani v deseti letech. A to je dost výmluvné.
Grindhouse: Auto zabijak (2007)
První polovina filmu byla výborná, dubler Mike sympaťák a nečekal jsem jak se to celé zvrtne. Druhá polovina byla víceméně o tom samém, víc se o tom rozepisovat nebudu ať nepíšu spoilery ale ten závěr, to je na facku a vážně uvažuji jestli dát 3*. Nicméně se mi to líbilo a rozhodně si nemyslím že by to byl Tarantinův nejhorší film
Paranormal Activity (2007)
Opravdu děsivý horor který i přes svůj nízký rozpočet dokáže pobavit.