Recenzie (9)
Mid-Century (2022)
Vynikajúca retro podívaná s obdivuhodnou a strašidelnou zápletkou. Proste Universal kvalitka. Filmová lahôdka.
Titán (2021)
Skutočne vysoké filmové umenie svojho žánru. Top artový horor tohto roka.
Slumber Party Massacre (2021)
Super zábavná slasherová komédia ...
Nikdo nevyvázne živý (2021)
Totálna sr---a. Ďalší shitný "horor" z produkcie N - tí radšej nech sa držia svojich seriálov ... Ľutujem, že som to vôbec dopozerala až do konca ...
Černé zrcadlo (2011) (seriál)
Brilantné, veľmi zaujímavé, "mind-blowing".
Dead Dicks (2019)
Amatérske E-čko. Strašne trápne, od hereckých výkonov až po efekty.
Trhlina (2019)
Páčia sa mi všetky mysteriózne knihy Jozefa Kariku od Tmy, Strachu, Trhliny až po Priepasť. Úžasné čítanie plné zaujímavých myšlienok. Obzvlášť zbožňujem pasáže, kde sa spisovateľ prihovára priamo čitateľovi. Film trhlina verne odráža príbeh z knihy a je zaujímavo filmársky pozmenený, výborný je aj soundtrack. Hodnotu filmu ocení väčšinou ten, kto už čítal knihu a proste má rád Kariku.
Midsommar (2019)
Takéto zvrátené veci by sa nemali natáčať. Že vraj horor? Bol to hnus. Režisér a scenárista patrí buď do blázinca alebo do väzenia. A pre koho to asi bolo určené? Pre magorov a psychopatov? Toto už nie je umenie.
Zlé básne (2018)
Tak vtipne depresívne! Prekrásne spracovanie pocitov a spomienok do filmovej podoby. Výborná práca kamery. Scenár udržiava pozornosť diváka od začiatku do konca v príjemnej snovej atmosfére.