Recenzie (2 037)
Voodoo: Umenie diabla (2004)
Hodně dementní a nechutný horor. Naprosta ztráta času. Art of the Devil se vyhněte obloukem, protože tady se vážně nic nepovedlo.
Flintstonovci (1960) (seriál)
Seriálová klasika. A ty auta jsou stejně nejlepší !
Pepek námorník (1960) (seriál)
Naprostá animovaná klasika mých dětských let. Krásné vzpomínky, ale to že špenát nesnáším nezměnil ani Pepek námořník.
Zvoňte dvakrát! (2005) (relácia)
Jak napsal Matty : Ruce pryč. Naštěstí už se to nevysílá. Ti co to neviděli si můžou mnout ruce.
Panic je nanic (2006)
Dalši trapná česká komedie u které jsem usnul, ale dodíval jsem se. Trapné dialogy, trapní herci, žádná zápletka. Fuj! Jeden z nejhorších castingu co jsem kdy v českém filmu viděl.
Žandár v New Yorku (1965)
Nesmrtelný četník v podání Louise de Funése. Celá četníkovská série je nesmrtelná a rád se na ni kdykoliv podívám, pokud zrovna běží v televizi a nemám nic lepšího na práci.
Fantomas sa hnevá (1965)
Pokračování Fantomase, která neurazí a mě bohužel ani nenadchla. Louis de Funés a Jean Marais jsou samozřejmě skvělý to musím uznat.
Fantomas (1964)
Byl jsem zde .... iamek ... Prostě legendární komedie se skvělým de Funésem.
Pánská jízda (2004)
Pane bože... Kotíku, Kotíku tomu se říka režisérský debut. Ukázkový odpad.
To nevymyslíš! (2005) (seriál)
Kéžby jste to nevymysleli.