Obľúbené seriály (10)
Priatelia (1994)
Osobně můj nejoblíbenější seriál. Viděl jsem některé díly i 10x, ale vždycky mě stejně pobaví a na 25 minut odtrhne od okolního světa. Přiznejte se kdo měl při posledním díle slzičky na krajíčku a přál si aby tahle éra neskončila ? Já mezi ně rozhodně patřil.
M.A.S.H. (1972)
Komediální seriál z prostředí války v Koreji. Skvělé gagy, hlášky a nepřekonatelný Alan Alda. kdo neviděl neví o co přišel.
Dr. House (2004)
Hugh Laurie je prostě neuvěřitelný. Lepší herecké obsazení snad nemůže být. Tahle role je napsaná přímo pro jeho osobu. Fantazie. Jeden z mála seriálů, který mě baví pořád a pořád.
Simpsonovci (1989)
Nejlepší animovaný serál, který kdy vznikl. Výborné epizody, hlášky, animace ... Jedním slovem KULT.
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000)
Neuvěřitelně ukecaný film. Respect patří všem hlavním protagonistům. Naučit se tolik dialogů je umění. Mít za matku Lorelai by nebylo na škodu =).
Akty X (1993)
FUJ ! Jo to byli časy když jsem se v mládí na Akta X koukal. Schovaný pod peřinou jsem hltal každý další díl a potom jsem v noci měl strach otevřit oči natož jít třeba na wc. Boužel seriál s dalšíma řadama přichází o svou kvalitu.