Recenzie (503)
Borat: Nakúkanie do ameryckej kultúry na objednávku slavnoj kazašskoj národa (2006)
Lepší než Boratovy scénky z Ali G, i když jsou některé velmi podobně přebrány. Celkově je to vtipnější a svižnější a nejsou tam tak moc hluchá a nudná místa. Nadto film zvládá držet i dějovou linku. Škoda, že není jasně poznat, co je scénář a co je improvizace. I rozdílná kvalita kamery je trochu rušivá.
300 (2006)
Mimořádně efektní podívaná, kde jsou nejlepší zpomalené záběry, krutopřísné hlášky, syrové až naturalistické záběry a skopnutí do studny. S tímto vědomím si lze film užít. Rozhodně to není historicky věrné, občas je to i dost přehnané, co se týká různých podivných nepřátel, a místy se to zdá i příliš digitální.
Ali G: Bling Bling (2001)
Je to pořád dobré, ale ne tak moc jako sestřihy z jedničky a dvojky. Beckhamovi jsou nejslabší hosté, kteří přišli spíše exhibovat než se podílet na humoru, a dost to zpomalují dlouhé scény s Boratem, který je tak nechápavý, až to není vtipné.
Ali G Indahouse (2002)
Úvod a závěr jsou fantastické, protože jde o docela samostatné pasáže. Jinak se film celkově vleče a zápletka patrně není dost nosná - i přes občasné povedené vtípky jde patrně o příliš vážné téma s motivem chamtivosti, které prostě není vtipné.
Ali G, Aiii (2000)
Opět velmi povedená sestava vtípků a srandovních otázek a reportáží. Nejlepší jsou pak závěrečné "nepovedené scény", jde-li to tak nazvat.
Život Briana (1979)
Příliš mě to nepobavilo. Jako by to bylo příliš vážné, jako když Briana stíhá jedna katastrofa za druhou, jako by šlo spíše o odhalení křivých charakterů všech možných postav. Jediná scéna mi přišla opravdu vtipná - Biggus Dickus.
Monty Python a Svätý Grál (1975)
Tak absurdní humor, až je to vlastně dost dobré. Vražedný stráže jeskyně, skvělé kladení otázek u mostu a nepředvídatelný závěr. A do toho všeho neježdění na koni.
Ali G, Innit (1999)
I když to trochu ztratilo na aktuálnosti a chybí i kontext, jde o vtipnou záležitost. Hodně tam dělá kontrast jeho postavy a vážených hostů. Střídání naprosto hloupých otázek s těmi velice důvtipnými je velmi povedené.
Fargo (1996)
Oceňuji několik zvratů v příběhu a celkově syrovou atmosféru. Plusem je i padnoucí hudba a to, že zde není happyend. Sněhová atmosféra tam dost sedí. Některé scény však film snad až příliš zpomalují (např. malování obrazů).
Lásky jednej plavovlásky (1965)
V ospalém filmu se neděje nic moc zajímavého... Než dojde řada na tchyni! Která tomu přidá trochu šťávu.