Posledné recenzie (60)
Hrbáč (1997)
Tenhle film miluju. Krásná hudba krásné exteriéry i interiéry. Úžasný děj a herecké výkony. Nemůžu jinak než pět hvězdiček. I po letech se na ten film ráda podívám.
Žena za pultom (1977) (seriál)
Ženu za pultem mám ráda co se týká toho obchodního prostředí za sociku. Co mě ale neuvěřitelně vytáčí na tom filmu je blbost Evy Holubové, hlavní aktérky která si klidně nechá srát na hlavu od vlastních dětí i od bývalého manžela. Tohle je naprosto nepochopitelné a chování dcery Michaly je tak na vyhození z domu. Jako myslím si, že holka, která už může mít dva roky dítě a může se o sebe starat má opravdu velmi dětské názory co se týká jejího otce a matky. A už vůbec nechápu chování Evy že si naivně kvůli dětem nastěhuje bývalého manžela domů. Přijde mi to úplně přitažené za vlasy
Bathory (2008)
Historicky, úplně mimo mísu. Jakubisko udělal s největší vražedkyně světa oběť, všechny její oběti se teď musí obracet v hrobě. Hrozny film. Ale jak se říká, vydělává reklama, ne samotné dílo. Ono totiž kde by vydělávalo toto dílo, tak jsou těžce v mínusu.