Recenzie (1 196)
Prípady 1. oddelenia - Policajt na odstřel (2014) (epizóda)
Jedna z najAKCNEJSICH casti SERIALU.... 90%
Prípady 1. oddelenia - 48 hodin (2014) (epizóda)
No ked niesi UKECANY ako ZENA.... Vyborna CAST 90%
Prípady 1. oddelenia - Nenávist (2014) (epizóda)
Anna Polifkova asi u mna NAVZDY zostane ako VRAZEDKYNA... Ma na to fyziognomiu ale aj TALENT. 85%
Prípady 1. oddelenia - Laborant (2014) (epizóda)
Tato je asi najslabsia epizoda z NAJLEPSIEHO ceskeho krimi serialu... Taky oddychovy cas... hmm... 35%
Texaský masakr motorovou pilou (1974)
totalna PICOVINA! Tento film je pouze hnusná sračka, v níž nelze najít nic hodného zapamatování. Je to pouze směs hysterie, debility okořeněné kanibalismem, voodoo, astrologií a kultem hippies. Vše obalené přehnaným násilím, které si může vymyslet jen chorý mozek…
Armageddon (1998)
4 nominace na Oscara: Zvuk, Střih zvukových efektů, Vizuální efekty, Píseň - "I Don't Want To Miss A Thing INAK uplne na srot.... Co si pamatuji je jedine ten Rusak na stanici Mir, ktereho hral Sved. A neskutocne NESKUTOCNE neSKUTOCNE sexy kocicku LIV! suma somarum: zlahka nadpriemer 65%
Zabil jsem Einsteina, pánové... (1969)
Plejáda hvezd konce 60tych let. V podstatě x-tá variace na téma cestování v čase, nuklearni hrozby atd.. .. AVSAK mene zdarila... 65% trošku to už vysumelo...
Predtým, ako som ťa poznala (2016)
proste Ne! 25% film.
Farárov koniec (1968)
Proste Ne!.... chujovina... 5%ny film.
Každý den odvahu (1964)
Cesi chlastali PIVO za kazdeho rezimu... PRECO TO BOLO v tREzoRe??? 55%