Recenzie (9)
Bodyguardi (2023) (seriál)
Hroznej úlet... ale má to koule a je to metavtipný
Duch - Nikomu nevěř (2022) (epizóda)
Nesené převážně dialogem, bylo nutné se soustředit, ale dalo to dobrý vhled do toho, jak to v tomhle státu funguje... a Darko perlí, jeho hlášky jsou skvělé
Rozpoltený (2016)
Opravdový poklad tohoto filmu je James McAvoy
Čas (2021)
Ajajaj. Jak to vypadalo pěkně na papíře...
Hvězdy nad hlavou - Svatba (2021) (epizóda)
Skvělý zakončení. Lidský a dojemný, jako ostatně celý seriál
Svědomí (2018)
Zábavná jednohubka
Otcova volga (2018)
Krásný příběh plný životní pravdy. A kdo tvrdí, že mužské postavy jsou slabošské, ten asi nedával pozor, protože postava Martina Myšičky je všechno, jenom ne slaboch. Rozhodně stojí za vidění, už jen kvůli úžasné scénáře mezi Balzerovou a Cibulkovou, ale taky kvůli nesmírně poetické scéně na kolotoči
Jason Bourne (2016)
I tahle čtyřka/pětka si drží vysokou laťku a to je co říct. Skvělá akce, možná trochu moc řečí, ale konec to zachraňuje... baví mě ale komentáře některých lidí. Třeba KOOHA - cituji "I hudba je ta samá a dokonce při závěrečných titulcích je ta samá píseň, co v minulém filmu." Výborně, KOOHA, jsi zjevně znalec Bourna. Ta píseň je stejná ve všech dílech a patří to k poznávací značce série.
Modelky s.r.o. (2014)
Vynikající česká komedie. Konečně... S holkama už jsme jí viděly potřetí