Recenzie (218)
Nymfomanka I. (2013)
Relativně zajímavý příběh se skvělým střihem >montáží<, zvukem, kamerou a hlavní hrdinkou :-) Za odvahu je půl hvězda navíc.
Revival (2013)
Něco mezi 3,5 a 4 hvězdami. Druhá polovina podstatně silnější a lépe zpracovaná. Výborný Marián Geišberg!
Agatha Christie's Poirot - Veľká štvorka (2013) (epizóda)
U Poirota je řemeslné zpracování samozřejmostí. Hodnotí se tedy jen příběh a tento byl jeden z nejslabší ze všech... Kdyby to nebyl Poirot, řekl bych, slátanina...
Nejchytřejší Čech (2014) (relácia)
Poměrně zvláštní soutěž ve velmi netradičních discipínách. Ale také velká nuda. Někde na pomezí 2-3*
Vraždy v Yorkshire (2009) (TV film)
Velmi obtížně stravitelný scénář, nicméně dobré herecké výkony. Specifický snímek pro stejně specifické publikum a způsob vyprávění (obrazový) mi moc neseděl.
Ako básnici prichádzajú o ilúzie (1984)
Opravdu vtipné, obzvláště s odstupem času...
Zbesilý útek (2006)
Svižné, s dobrým timeingem, výbornými hereckými výkony, americké, točené v Praze...
Cela 211 (2009)
Sthující.
Český žurnál - Dělníci bulváru (2014) (epizóda)
Velmi specifický film, který více než o bulváru vypovídá o českých hvězdičkách a rodinných vztazích P. Novotného...
Advokát (2010)
Film, který nemusíte vidět (dvakrát).