Posledné recenzie (76)
Mníška (2018)
Jako Tajsa flusající Džízsovu krev asi dobrý, ale jinak jsem od toho čekal víc, mnohem víc.
Ouija House (2018)
Nejděsivějsí byla pravděpodobně Rajdová, ale tu si mužu za 2 vteřiny vygůglit a nemusím kvůli tomu trpě hodinu a půl.
Malé lásky (2017) (relácia)
Právě jsem se probudil a v televizi šlo tohle veledílo. Název "Malé zprasky aneb apsolvenťy visoké školi žyvota vrhli dalšího bastarda" by byl asi vhodnější. Ale spoustě sestřiček by slušel z mrdky knír, to zase jako jo.