Recenzie (242)
Posledný Mohykán (1992)
Geniálne od A po Z.........Záverečná scéna je u mňa top1 čo sa týka koncov u dobrodružných filmov........Síce som pomerne tolerantný ale kto dal menej ako 4* asi prespal celý film......ooooopppppsss :-D
Bitkári (2008)
klišé nad klišé a predsa ma to viac ako slušne pobavilo.......pretože som stále viac a viac zaťažený na hudobnú stránku filmu tak tu nemám čo vytknúť....fantastický soundtrack s bomba songami....hlavne 12 Stones - Anthem for the underdog, Rise Against - Under the knife a The Red Jumpsuit Apparatus - False Pretense jednoducho poriadne vypalovačky......práve preto je to u mňa za 4* Update: The Cribs - Be safe........super pesnicka....minuly rok ju hrali na bazant pohode....
Aj múdry schybí (1998) (relácia)
Bez problémov dávam za 4*...........jasné že dnes to už nie je až také dobré ale stále je to o 1000% lepšie než česká verzia....brrrr
Druhá alebo prvá (1998)
......nič extra to síce nebolo ale určite pozeratelná záležitosť..........na sobotnú siestu ako vyšité.......
Dvaja v tom (1995)
Veľmi príjemný film.......bavil som sa..........
Studio 30 Rock (2006) (seriál)
Výborný seriál s množstvom zaujímavých postáv. Najviac vyčnieva Alec Baldwin, ktorý nemá chybu...............
Strelený piatok (2003)
Prehnané hodnotenie............čistý priemer........nebyť Jamie Lee tak je to podpriemer.......60% viac ani omylom
Úžasné dobrodružstvo (2001) (relácia)
top reality show........super
Kto prežije (2000) (relácia)
jedna z naj reality show.....tazko najdete nieco lepsie....snad uz len amazing race....amici to proste vedia a okrem mnohych sraciek nam obcas prinesu aj takuto mnamku.....
Zápisník jednej lásky (2004)
Romantické filmy nikdy neboli moja šálka kávy. Vždy šlo o to isté - ona a on sa zaľúbia a majú tento, takýto, hentaký, onaký a ja neviem aký ďalší problém. No proste hrúza. Avšak v poslednom čase tento žáner začínam stále viac a viac vyhladávať ani neviem prečo. Jednoducho aj tu sa dajú nájsť kvalitné filmy. The Notebook je jednoducho romantika ako vyšitá bez akéhokoľvek debilného pátosu. 4*