Recenzie (170)
Predtým, ako som ťa poznala (2016)
Lehky zavan kyce se vznasi nad timto laskavym romantickym filmikem, ktery, ale urcite stoji za shlednuti:-)
Žena v klietke (2013)
Mohlo by byt vicevrstevnate, ale uspokoji:-) pekny prumer:-)
Barbier sibírsky (1998)
Rozvlekle. Bolestne. Nevite, zda Rusko milovat ci nenavidet. Oleg Mensikov a jeho Andrej je pro me jednim z nejsilnejsich predstavitelu milovniku. Myslim, ze mi opravdu zlomil srdce.
Príbeh Márie (2014)
Malý film o velkých věcech.
Domáca opatera (2015)
Civilní drama s jímavým výkonem paní Mihulové.
Izba (2015)
O křehkosti a síle člověka. Silný snímek, který bych úplně nedoporučovala jemnějším povahám. Stejně jako hrdinové je lepší popřít pravděpodobnost a realitu filmu si moc nepřipouštět.
Tajemství jejich očí (2009)
Vícevrstevnatost filmu i jeho silná témata lásky, krutosti, práva, pomsty jej činí bez diskuze osobitým, avšak zároveň mnou neprojel ten spravný proud, pár šoků - výtah, fotbal, samotné zbídačené tělo oběti - to ano, ale nezářím. Pokud se k snímku vrátím a prožijem spolu něco nového, budu ráda. PS: Hodnotím jako diletant srdcem, k poetice španělsky mluvících filmů se teprve prokousávám.
Amadeus (1984)
Geniální.
Love Song (2013)
* za Keiru * za Lost Stars * za to, jak hudba umí posunout naše vnímání událostí, světa - jinak nic zvláštního, lehká vykradačka Once
Sliedič (2014)
Film, jehož výsledný tvar není tím, čím chtěl být. Prázdné dvouhodinnové tělo snímku, ovíjející se kolem tématu parazitického nelidského "zpravodajství" neapeluje, nemrazí a vlastně ani moc nebaví. Dlužím snímku shlédnutí v kině, ale Jake zas mě pořádnýho záporáka. Postavy jsou nevykreslené, pouze jakési črty pokroucených ambic a honu za senzací navinuté na šňůru nepravděpodobných rozhovorů a jednání. Hnus a deprese naší současnosti mnou tedy neotřásla.