Posledné recenzie (107)
365 dní: Ten den (2022)
Omlouvám se filmům, o kterých jsem kdy řekla, že jsou hloupý. Tenhle jim všem natrhl prdel.
Vánoční hrad (2021)
Na Facebooku je skupina Love Scotland, a ze všech národů tam tenhle film hejtujou právě Skotové (hlavně fejkový přízvuky u neSkotů, především pak hlavního hrdiny). Je to kýč, Brooke je ochotnice, kterou teď už nezachrání ani krásná tvářička a celý je to prostě neskonale blbý. Ale tak moc blbý, až to uráží.
Volným pádem (2021)
Tohle hodnocení pro mě bylo těžký. Skoro na mizině je vynikající. Štěpána Kozuba považuju za hereckej úkaz, chytrýho, vtipnýho, hlubokýho a po tomhle filmu i dobrýho člověka, protože nikdo jinej než hodnej člověk takovej film nenapíše a nenatočí. Ale špatně bylo skoro všechno (Robinu Ferrovi role sedla). Vlastně to už za mě skvěle shrnul Zafio, souhlasim se všim. Ale sakra mrzí mě to.