Recenzie (197)
Thanatomorphose (2012)
Hnusný ,odporný blivajs s mimořádným smyslem pro detail. A nejhorší je ,že kromě toho hnusu se tam vlastně nic neděje.
Kruhy (2017)
Vcelku jsem spokojen. Jen mi to trochu kazil Galecki ,protože ho má člověk zafixovaného jako mimoně z BBT a do hororu se mi tudíž moc nehodí. Jinak jsem rád ,že Samara jde s dobou a dokáže vylézt už i ze smartfounu
V/H/S (2012)
Tyhle třepanice moc nemusím ,ale nakonec to bylo docela dobrý. Když je dobrej nápad ,tak i to třepání se dá vydržet. Jen se mi trochu motá hlava:-)
Jasně a stručně (2019) (relácia)
Máte někdo jinej nápad?
U Zlatej rukavičky (2019)
A sakra! Film plný hnusu ,hmatatelného smradu a beznaděje. Starých škaredých kurev a jedné zaplivané knajpy. A taky jednoho zmrda s vychlastanou hlavou. Tak skvostně natočený ,že jsem místama měl co dělat ,abych obsah žaludku udržel aspoň pod jícnem. Uvažoval jsem ,že dám pět ,ale to by tam musel Božský Kája dostat víc prostoru.
Nevesta na zabitie (2019)
Skvělá, zábavná a krvavá podívaná! Musím říct ,že jsem se dlouho takhle nepobavil. Bravo!!
Midsommar (2019)
Takovej divnej film. Ale dokonalej!!!
Vládci chaosu (2018)
Pokud si hrajete na psychopata a dáváte to svému okolí hlasitě najevo ,může se vám stát ,že jeden skutečný se na vás přilepí. A pak už není cesta zpét. A skončí to špatně.
Jeruzalém: Brána do pekel (2015)
Váhal jsem mezi dvěma a třema a za ten konec to je 2,75 ať nežeru;-)
Evolúcia (2001)
Zábavná sci-fi ,ke které se velmi rád vracím