Obľúbené filmy (10)
Pán prsteňov: Spoločenstvo Prsteňa (2001)
To je něco tak nádhernýho, že to sotva něco překoná. Myslím pochopitelně celou trilogii.
Čarodějův učeň (1977)
Votrelec (1979)
Adela ešte nevečerala (1978)
Pro mě osobně komedie století.Můžu to pořád dokola a ještě mě to neomrzelo. A neomrzí.
Tajemství hradu v Karpatech (1981)
Tenhle film řadím hned za Adélu jako druhou nejlepší komedii.Jáj čotrův hrád. Tam strašá. Jáj tam strašá:-)
Hellraiser (1987)
Lesný duch (1981)
„Pane, vy jste vdova!“ (1970)
Poviedka o policajtovi (1975)
Můj nejoblíbenější film s Delonem. Opravdická lahůdka.