Recenzie (58)
Gump - pes, ktorý naučil ľudí žiť (2021)
Tak tohle byla mela. Po dlouhé době krásný český film
Odříznutí (2018)
Tak Němci se opravdu předvedli. Od začátku vás to chytí a na konci pustí.
Pelé: Zrodenie legendy (2016)
Tak to bylo něco a to nejsem fanoušek fodbalu. Ale legendu Pelé samozřejmě znám. Dal bych i víc jak pět hvězd
Rozbřesk 6. června 1944 (2014) (TV film)
Hodně silný dokument. Hlavně výborně sestřihaný původní záběry. Opravdu síla
Projekt X (2012)
Tak to byla opravdu párty. Prdel od začátku až do konce. Výborná hudba po celý film. Dost jsem se bavil. Za plný počet, jasných 5 hvězd.
Jane Goodallová - život so šimpanzmi (2017)
Přehnaný, přehnaný, prostě přehnaný. Viděl jsem to dvakrát po sobě a vážně úžasný dokument. Lepší jsem snad opravdu neviděl.
Obyčajná tvár (2017)
Nejkrásnější film za poslední dobu co jsem kdy viděl. Knihu určitě přečtu.
Cesta za kráľom trollov (2017)
Velká část záběrů byla točena na Děčínsku v Českosaském Švýcarsku. Jako nejznámější je zde vidět např. Dolský mlýn u Jetřichovic. Výborná Norská dobrodružná pohádka. Určitě stojí za shlédnutí.
Prežil som Októberfest! (2006)
Jsem pivař, ale stejně nedám víc jak tři.
Priťaženije (2017)
Opravdu povedené ruské sci-fi, mnohem lepší než plno nových amerických sr*ček. Rozhodně jsem se nenudil.