Posledné recenzie (75)
Pardon, nezastihli sme vás (2019)
Zdánlivě jednoduchý film o každodenních problémech a o tom, jak není jednoduché držet směr, když frčíte po hraně. Rozjíždí se to sice malinko pomalu, ale o to je konec silnější (++). Všichni hlavní protagonisté jsou výborní, hlavně bych vypíchl paní domácí (+) a dceru (+). Uvěřitelně natočené. Ken Loach je prostě borec, Co dodat? 90/100
Lesní rituál (2017)
Po delší době nám plave zase něco jiného ve strašidelném rybníčku.Takový poetický film o jednom výletě do severských lesů. A tam se vynoří jak bubáci interní (++), tak i externí. Atmosféra evokovala místy The VVitch, ondy zase The Blair Witch Project. Jedinou kaňkou, zdá se, je úplně zbytečné propálení hlavního bubana (-) a kecy "lesníků" (-) ke konci filmu. Blbá nálada našich cestovatelů je určitě lepší než složité vysvětlování co, kdo a proč. Přesto nadprůměr 75/100
Joker (2019)
Jak mě tenhle tip filmů nebere, tak po zkouknutí si to čapka namířila střemhlav k matičce Zemi. Pan Phoenix to šéfuje v opravdu velkým stylu (++) a ostatní mu jen přihrávají na smeč včetně pana Nira (--, slabší už to asi být nemohlo). Muzika z Islandu dobrý, čekal jsem však trošku víc. Kamera průměr, ovšem budování atmosféry od průměrného příběhu o neúspěšném klaunovi až k jakoby nechtěnému vládci Gothamu je mistrovské. Viva la revolución. 90/100