Recenzie (538)
Iluzionista (2006)
Edward Norton je ve své roli skvělý, Paul Giamatti ucházející, Rufus Sewell své charizma místy zredukoval jen na divoké poulení očí a Jessica Biel... no na Jessicu se alespoň hezky kouká :o)
JAG - Vojenská generálna prokuratúra (1995) (seriál)
Taková efektně udělaná armádní agitka u níž je dobré příliš nepřemýšlet a jen se nenáročně bavit... Kdo si rád hraje na vojáky, tomu se to bude líbit.
Rozbité zrkadlo (1980)
Angelu Lansbury už mám zkrátka zafixovanou jakožto Jessicu Fletcherovou, takže jak slečna Marplová na mě moc nepůsobí...
Spoločenstvo vlkov (1984)
Skvěle odvyprávěné staré známé pohádky, tentokráte poněkud v hororovém hávu...
Mutant 2 (1998)
Pokračování zajímavé sci-fi, už bylo jen znovu provařené téma...
Kevin zo severu (2001)
Leslie Nielsen býval dobrým komikem a filmy s ním jsem vždy moc rád, bohužel v posledních letech komedie ve kterých hraje jsou čím dál tím horší a horší... anebo mám už asi jiný vkus.. niméně tohle byla regulerní ptákovina. Natasha Henstridge nikdy nebyla kdovíjaká herečka, ale tu a tam se ve filmech alespoň svlíkne a je se na chvilku na co koukat... v tomhle filmu zůstane oblečená, takže bohužel...
Duchovia Marsu (2001)
Dobře obsazené béčko, nebo spíš céčko... bože, to byla kravina.
Mutant (1995)
Natasha Henstridge jako sexy zabijácká mutantka, která po světě vyhledává vhodné samečky se, kterými se chtě-nechtě musí spářit... a Michael Madsen je ji v patách aby ji ustřelil hlavu...
Sexy beštia (2000)
nuda, nuda, nuda, nuda... a zase nuda... Ben Kingsley byl dobrej, ale nechápu jak takovej prďola může někomu nahnat strach... sice vrhal zabijácký pohledy a klel jak dlaždič, ale byl o hlavu menší než ostatní protagonisté, takže spíš působil směšně než hrozivě.
Příběhy z temnot: Film (1990)
Ať se na mě nikdo nezlobí, ale mě se naopak první povídka zdála nejpovedenější. Svým černým humorem a poentou připomínala daleko známější seriál Tales from the Crypt. Za zmínku stojí především herecké výkony Buscemiho a Julianne Moore (i když uznávám, že záporaci se asi hrají líp než klaďasové - sorry Slatere). Zbylé dvě povídky už neměly takovou šťávu. Kočka z pekla by vystrašila lidi tak cca před sto lety, ale dnes už sotva a třetí povídce o létajícím nočním zabijákovi chyběla i marginální logika.