Obľúbené seriály (10)
Hannibal (2013)
Marně vzpomínám, kdy naposledy mě první série nějakého seriálu takhle strašně bavila. Dr. Lecter je absolutně nechutný, ale taky mě naprosto fascinuje. Pokud jde o vraždy v každé epizodě, tak ty jsou provedeny velice slušně, až se mi párkrát zatajil dech. Taky bych chtěla umět tak vařit... První série jednoznačně 100 % a budu se těšit na druhou.
Orphan Black (2013)
Black Books (2000)
Právem kult, správný britský černý suchý humor, který miluju, k tomu Dylan Moran a Bill Bailey, to nemohlo dopadnout jinak, než skvěle. Hodně lidí to tu srovnává s IT Crowd, s tím, že IT Crowd je na tom lépe, ale pro mě budou Black Books vždycky aspoň o třídu lepší. Nejlepší díl pro mě nejspíš bude 01x03 - Grapes of Wrath. I'm a prostitute robot from the future!
Stranger Things (2016)
Červený trpaslík (1988)
Seriál, který mi prodloužil život možná i o desítky let. Kocoura musí milovat každý! Ááh, to je můj stín. Éhh, dokonce i můj stín vypadá hezky. Já vypadám pěkně, můj stín vypadá pěkně – parádní dvojka! Oba jsme k zulíbání! Tak, parťáku, tudy.