Recenzie (75)
Jobs (2013)
beru to jako super osvětový počin pro své pubošky nar. 2009... čili je pro ně základová deska+mini oblý monitorek s minimální pamětí jen smích.. jedna se nechtěla dívat vůbec... druhá ekonomicky od malička uvažující to dala od začátku do konce.. Myslím, že pro dnešní děti a mládež v tržní společnosti je vidět něco takového velmi obohacující jinak cením role a masky, byli si super podobní za mne rozhodně vidět nejméně dvakrát.. podruhé jsem docenila kameru, gagy, prostředí, masky...
Hore (2009)
neskutečná odvaha natočit animák o starém dědkovi !! parádička, super příběh, nápad, náboj.. JEN - pubošky odešly , dokoukala jsem to já s manželem.. tak teda nevím, asi to na děti úplně necílí ?:-)
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
vynikající, nepřeslazené.. na konci se až zatajil dech.. občas se člověk zasmál, ale primárně netvořeno na komerci a smích, což cením :-) skvělé ! a ty charaktery vystižené naprosto uvěřitelně, konečně ! díky.. no a velmi mne pobavila samozřejmě kultovní hláška : Proč zrovna já musím mít doma pičí farmu :-D
Ako si nezobrať princeznú (2021) (TV film)
Panebože, kde je čas Popelek, Třetích princů příp. Tří veteránů a S čerty nejsou žerty !? Nové české pohádky mne zklamávají čím dál víc... Loni jsem ještě tu hvězdnou vydýchala, pěkné efekty i nápad.. ale letošní macourkovské cestování časem se fakt nepovedlo a naše celá rodina se bohužel těšila, až to celé skončí :-(
Zátopek (2021)
jistě celkově GJ !! vysoce Neužil i Marta ! jak ten hrál - božsky... ALE ty časové roviny a političnost čpící z každé věty... určitě nutno vidět, patří mezi nejlepší české novodobé filmy, ale i tak je tam jakási pachuť... snad ten jejich nemocný vztah bez dětí, snad měli být k sobě více otevření .. dali sebe a svůj život i manželství všanc sportu, no... co k tomu dodat.. asi že je mi nejvíc líto, že se premiéry paní Marta nedožila. Bývala bych jí to přála.
Shang-Chi: Legenda o desiatich prsteňoch (2021)
paradoxně marvelkovky vůbec nemusím, ale tu byl krásně vychytaný příběh, vztahy (otec-syn-dcera-kamarádka-mrtvá matka-teta) a "svět za branou" byl plný nádherných efektů (včetně mnou oblíbených zvířátek, njn..) - který v kině fakt vyzněl naprosto bombasticky !! asijskému umění nefandím, ale celkově musím uznat, že tohle stálo skutečně za vidění a ráda jsem svou dceru na tohle doprovodila :-D závěrečný souboj dobra a zla Good job !! PS : viděla jsem dost filmů, kde se hooodně blbě řídí autobus či vlak (obvykle selžou brzdy, či cokoliv jiného včetně silnice, kolejí, bomby apod.) ALE TAHLE BUSOVÁ AKCE BYLA BEZKONKURENČNĚ NEJLEPŠÍ ! Asi že to řídila ženská :-DD
Zbožňovaný (2021)
Bartoška samozřejmě zklamat nemůže.. ale celkový dojem - hodnocení na čsfd opravdu středovému průměru odpovídá.. pár dobrých gagů a fórů, jinak celkem předvídatelný střed i konec.. Langoš mne ovšem jako vždy pobavil :-) ty vousy mu sluší a tento týden ho hodnotím velmi plusově jak za Zbožňovaného, tak za Minutu věčnosti... Takže celkově si nestěžuji, i když Kozub byl tedy na dělo od začátku do konce !! takovej magor, až mu to člověk věřil, xicht na idioty, pravda, má :-D
Gump - pes, ktorý naučil ľudí žiť (2021)
chvílemi parodie na Psí poslání.. chvílemi pěkné hraní (hlavně Polívka a Holubová), pes fajn, na děti i rodiny to funguje, podruhé to ale fakt vidět nemusím.
Případ mrtvého nebožtíka (2020)
to bylo tak stupidní, až jsem se párkrát musela zasmát :-D Kromě proklepnutí Beatles : A : Máte nějaký jiný průkaz ? Řidičák? Do knihovny ? Policajt : Řidičák do knihovny by tam měl bejt :-D .. Patolog, co se mu navaluje z mrtvol :-D.. nerozluštitelný nápis od vraha znějící : ATSMOP :-D a skvělá oboustranná cedulka pro kriminalisty : Otoč :-D. Jinak ale celkem tristní pokus o parodii..
Koralína a svet za tajnými dverami (2009)
po dlouhé době jsem se s dětmi nedívala na animák z donucení :-) krásné výtvarné zpracování i příběh, včetně nevařící mamky, souseda ruského cirkusáka, smutný domov a fantazijní "druhý svět".. člověka hned napadne analogie s Alenkou, ale tohle je lepší :-).. včetně výsledku, že není každá dobrá pečínka to, co se nejdřív zlatě třpytí ...