Posledné recenzie (47)
Krvavé zúčtovanie (2005)
Akčné béčko ktoré neurazí . Pre skalných ktorý majú radi akčné béčka.
Phantasm (1979)
To je jeden z filmov ktorý som videl za komunistov na vhs - ke zo simultanym prekladom a musim povedat ako 15 ročný chlapec som mal stoho filmu riadmu husiu kožu a som čakal kedy a kde vyskočí na mna trpaslík . Ale aj po dlhej dobe čo som si pozrel znova tento filmík sa mi riadne páči hudba , dlhán cintorín má to tú správnu hororovú atmosféru tie staré horory majú proste gule.
Maska smrti (1986)
Až na to nelogické chovanie aktérov miestami celkom slušný priemer.