Recenzie (93)
The Ouija Exorcism (2015)
tieto akoze kvalitne horory ma pomaly prestavaju bavit..
Escape from Cannibal Farm (2017)
rok na to cakam a nakoniec dostanem uplny odpad.. asi sa prestanem pozerat na trailery
The Open House (2018)
Picovina.. Dylan Minnette je celkom dobry herec, dobre si zahral v celkom dobrom seriali 13 reasons why a v kvalitnom horore smrt ve tme tiez prekvapil, no tuna to akosi nezachranuje.. rezia, scenar, herci to vsetko tu je hrozne a Dylan ten sklamal
Labyrint: Smrteľná liečba (2018)
Prvy labyrint bol cisto priemerny, druhy na tom uz bol horsie. Za to zo zakoncenia trilogie velka spokojnost, uz teraz to je jedno z najvacsich prekvapeni roka 2018 :D
The Punisher (2017) (seriál)
Toto bola naozaj pecka, ktoru som si pozrel len za 2 dni (presnejsie od vecera do rana). Prve diely boli znacne horsie nez tie posledne, no dostal som toho celkom dost a nakoniec sa jedna o velke prekvapenie. Tesim sa na druhu sezonu.
Bloodrayne: Třetí říše (2010)
odpad!
Annabelle 2: Stvorenie zla (2017)
Bohuzial, nepresvedcilo ma ani pokracovanie toho "velkodiela". Prva Annabelle bol obycajny podpriemerny horor a pokracovanie sa od neho vobec nelisi. Nezaujimavi herci, nefungujuce lakacky ani atmosfera, blbe postavy a primitivny scenar (ale to sa uz od Daubermana cakat da, pretoze na konte ma niekolko srackovych filmov, ktore za pozornost nestoja.. az na Crawlspace, ktory este jakz takz ujde). Podla mna je Sandberg zly reziser a toto dokazuje, ze je v rezii este len amater a ze by sa mal skor venovat svojim kratasom typu Light Out. Skoda. A to som ocakaval, ze to bude minimalne 2x lepsie ako jednicka. /40%/
Vyháňač diabla (1973)
Hororova klasika so spickovimi hercami, vybornym napadom, scenarom, hudbou, ale.. preco ma nezaujala? Aj ked Exorcist patri medzi topove horory a najlepsie veci co moze hororovy zaner ponuknut a je to naozaj dobry film, podla mna velmi precenovany snimok v ktorom som vlastne ani nezachytil ziadnu originalitu aby to kazdy chvalil... /80%/
Čarodejnice z Eastwicku (1987)
Jack Nicholson je dobry herec... a to je asi vsetko, co ma niecim zaujalo alebo co sa mi najviac pacilo.. lenze ani on neni vo forme a herecky okolo neho su nesympaticke.. film je aj velmi dlhy na moj vkus, takze da sa povedat ze to bolo trochu utrpenie pre mna.. ale prekusol som to.. /40%/
Beetlejuice (1988)
Toto mi ale vobec, vobec nesadlo.. /40%/