Posledné recenzie (390)
Bratia (2023)
Od doby, kdy jsem si, v polovině 70, let přečetl opakovaně Mňačkovy Opožděné reportáže, nemůžu najít argument, kterým bych měl zazlé těm, kteří se snaží utéct z komunistických okovů a cestou zlikvidovat ty, kteří jim stojí v cestě, zejména, jde-li o členy silových složek státu. O tom tento film je. Celá vina padá na bedra vedení tehdejšího Československa. Na nikoho jiného. Jestli mi někdo brání v odchodu jinam, vydobydu si to třeba násilím. Nemám Mašínům zazlé vůbec nic. Film byl natočen výborně, jednání Mašínů mělo jasné důvody. Mi se film líbil, pustím si ho, za čas, znovu.
Policie Hvar - Dobro došli (2024) (epizóda)
Štáfek se zabarikádoval v rolích plody v civilu. Mam ho docela rád, ale je to na jedno brdo. Co je ale nejhorší jsou naprosto katastrofální výkony některých herců. Zejména slovenského herce s uhrobúhvijským jménem, hrajícího slovenského policistu. Příšerné. Odpad. Kamera odpad.
Bod obnovy (2023)
Skvělý film. Minimalistické obsazení, výtečný casting, zvukově, obrazově, není důvodu ku stížnostem. Hidnotim vysoko, že se to točilo ve špatných podmínkách, skoro žádné slunce, často v noci. Fakt velké překvapení.