Recenzie (643)
Andersonvillský proces (1976) (TV film)
Vydržel jsem 40 minut a potom mi došla trpělivost...
Dokonalá vražda (1998)
Dávám pět, i když Holyvůd moc nemusím. Napínavé k prasknutí...
Maigret - Maigret a štyria milenci (2003) (epizóda)
Výborné. Poklidné tempo, žádná akční Amerika s neprůstřelnými agenty, honičkami a pyrotechnickými kousky. Objevil jsem Maigreta až na důchod...
Bullittov prípad (1968)
...jak jsem dřív nesnášel sovětské filmy pro jejich ideologičnost, tak teď nesnáším americké. Američani prostě neumí udělat 90 minutový film, vše je tak dlouhé, operace, automobilová honička, honička na letišti. Prostříhat 20 minut a byla by to svižná akční kriminálka za čtyři.
Maigret - Maigret a lepší ľudia (2000) (epizóda)
Poklidné tempo, padesátá léta, jízda na motorce bez přilby a těžce uvěřitelný motiv a způsob vraždy (ženou). Věštecké schopnosti pana syna a práce policie na případu který se - možná - stane. A stal se až na začátku poslední třetiny filmu, kdy už daňoví poplatníci zaplatili za předchozí "preventivní" práci policie pěknou sumičku a ta nebyla s to zločinu zabránit...
Jak zničit vlastní mužstvo (1977) (TV film)
Velmi skromná inscenace, žádný výprava, vše v interiéru a banální téma vraždy ze žárlivosti...
Divoké světy - Život s karpatskými medvědy (2022) (epizóda)
Čím víc lidí a čím méně zvířat a rostlin v dokumentu vystupuje, tím dávám míň hvězd...
Tichý Don (2006) (TV film)
Jojo - typické obrázky ze sto let starého Ruska - úhledné domky, pěkné účesy a make upy hereček - skvělá podívaná...
Brouk v hlavě (1969) (divadelný záznam)
Hmmm, mně už taky nestojí, ale proč takovej cirkus kolem toho??
Slečna Marpleová: Zabudnutá vražda (1987) (TV film)
Říkám si - ještě jednou to s Agátou zkusím. Zase jsem litoval. Vydržel jsem něco přes polovinu filmu. Opět krkolomná konstrukce příběhu, milion postav, že se v tom člověk ztrácí, Indie - zcela samozřejmá, nedílná to součást Impéria nad kterým nezapadá slunce...