Recenzie (3 321)
Zlý poliš (2009)
Vzhledem k avizu remaku se nevyhnu srovnání: Zatímco poručík Keitela/Ferrary se během filmu vyvíjí a má nějakou psychologii, ten Cageův/Herzogův je prostě jen vychcanej hajzl. Úlitba pro puberťáky v podobě jakéhosi "děje" celkem v pohodě, až tedy na ten hollywoodský závěr. Herecky je to Cageova světlá chvilka.
Až na dno (1992)
Spiš než krimi je to psychologická studie sešupu do nejhlubších s*aček. Na první zkouknutí zdánlivě jen o výkonu H. Keitela, na druhé se najdou i jiné silné momenty. Nejsem fanoušek A.Ferrary, ale zde je těch silných momentů relativně dost. Více v komentáři remaku.
Pán Nikto (2009)
Nejstarší člověk na světě, který si vzhledem ke svému věku už moc nepamatuje vzpomíná na to, jaký byl (a mohl být) jeho život. Vcelku legitimní důvod ke scénáristické onanii, ale už mě ty "kaufmanoviny" a "donniedarkoviny" nějak přestaly oslovovat. Vizuálně a herecky ovšem v naprostém pořádku.
Vojdi do prázdna (2009)
Po druhém zkouknutí zvyšuji ze 4 na 5. Vzhledem k důkladnější pozornosti v počátečních dialozích mají všechny scény opodstanění a logiku. Díky toaletní pauze uprostřed mi to už ani ke konci nepřišlo dlouhé.
Městečko Peacock (2010)
Spíš drama než thiller, horror ani náhodou. Cillian Murphy ženy evidentne umí (viz Snídaně na Plutu). Rozpolcená osobnost s happy endem.
Čo robiť, keď horí? (2001)
Tematicky trochu podobne Obcanské výchově, ale rozhodně odlehčenější a vizuálně nesrovnatelně lepší.
V hlavní roli já (2008)
Komedie tak černá, až mi místy nepřišla vůbec k smíchu.
Kick-Ass (2010)
Po 20 minutách nudy se divákovi dostane nejaká ta plus mínus zábava. Jedna hvězdička je za HitGirl.
Sleep Dealer (2008)
Kyberpunková vize důsledků globalizace. Díky příběhu nepůsobí jako prvoplánová agitka (na rozdíl od např. Fast Food Nation). Triky sice odpovídají nízkému rozpočtu, ale nijak výrazně mě nerušily. Jen konec je na můj vkus trochu moc v hurá stylu.
Prekliaty ostrov (2010)
První film od M. Scorsese, kdy jsem se nenudil.