Recenzie (3 339)
Payback: Straight Up (2006)
S tou brutalitou mi to není jasné stejně jako mnohým jiným tady :-) Ale rozhodně lepší než verze z roku 1999, chybí některé zbytečné scény na efekt (které působí až komixově) a má to blíž k původní verzi s Lee Marvinem.
Topâzu (1992)
V podstatě se mi dostalo toho, co jsem od Rjú Murakamiho čekal. Jen režii měl svěřit třeba Takaši Miikemu, aby to dopadlo lépe, jako třebu u Audition.
Tajemství jejich očí (2009)
Kriminální drama střižené telenovelou? Inu, Argentina...
Prípad číslo 39 (2009)
Kdysi když dítě zlobilo, dostalo nabacáno. Když dnes dostane zlobivé dítě nabacáno, vezme si ho sociálka. Reflexe důsledků západního stylu výchovy občas z druhého plánu zabrousí až do plánu prvního. Horrorovou atmosféru ovšem totálně zabíjí Renée Zellweger, která by se měla raději držet svých Bridget Jonesových a Chicag.
Lovec kořist (2009)
Z filmu mám velmi rozporuplné pocity, 3* určitě neznamenají, že by byl průměrný. Klady vidím zejména v Mobiovské retro atmosféře, zápory ve scénáři, zejména v zakončení tak nějak do ztracena.
Černá smrt (2010)
Syrové jako VALHALLA RISING, ale vypravěčsky svižnější. K setkání Solomona Kanea a Wicker Mana bych ještě přidal Maso a krev.
The Horseman (2008)
Drama taťky na válečné stezce. Vzhledem k tomu, že (z doslechu od taťků) vím, že to taťkové takhle mají, nepřišly mi motivace nijak přehnané. V poslední době notně nadužívaný termín "exploitation" mi na mysl vůbec nepřišel, toto má kvalitu.
I Love You Phillip Morris (2009)
Takové CATCH ME IF YOU CAN s romantickým nádechem. Herecké výkony dobre, jako komedie to ovšem moc nefunguje...
22 výstrelov (2010)
Nuda nuda, šeď šeď...
Jezdci Apokalypsy (2009)
Mohlo to být za 4*, ale mravoučný závěr a motivace to sráží.