Posledné recenzie (200)
Zoznámte sa, Joe Black (1998)
Výborný romantický film, potešil ma Anthony Hopkins, konečne v inej kvalitnej polohe než jeho dominanty horor či thriller, pre Claire Forlani ide o životnú rolu. Osobitne by som ale vypichol soundtrack, ktorý je nadpozemský a výrazne dotvára väčšinu scén, keďže ide o pomerne pomalo plynúci film. Som rád, že Martin Brest neostal iba pri romantike, ale priestor ponúkol aj biznisovým hrám vo firme, čiže aj dramatická časť funguje (to je v drvivej väčšine romancí kameň úrazu). O čosi by som zvýšil tempo, tým pádom skrátil dĺžku a bol by to masterpiece. 95%
Neporazitelný - Série 2 (2023) (séria)
Invincible 2. séria je stále nadupaná akčná brutal bomba od začiatku do konca no zrážajú ju nadol 2 veci - nezmyselne dlhá odmlka po prvej polovici časti z Vianoc 2023 (nedávala zmysel marketingovo a ubrala na dynamike celej série) a až príliš osudovo vážne sa tváriace finále. Taktiež jednotlivé časti mali pomerne kolísavu kvalitu - ak sa podarilo vyvážiť akciu, humor a dramatický oblúk, mame vo výsledku geniálne časti 01, 03 a 05. Epizódy, ktoré mali byť ale highlightom jednotlivých polovíc série - teda 04 a finále 08 - sa brali až príliš osudovo vážne a paradoxne boli viac predvídateľné, taktiež dejovo a charakterovo sme sa posunuli minimálne od záveru prvej série. Ak by som hodnotil prvých 8 časti, bolo by to za 5*. Takto naozaj žiaľ iba za 4*. 86%
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Miloš Forman predviedol veľmi kvalitnú prácu spolu s Jackom Nicholsonom, pre ktorého ide o najlepšiu rolu aj výkon kariéry (tesne pred The Shining). Najlepšim filmom Formana ale jednoznačne ostáva Amadeus, ktory je obsahovo bohatší, audiovizuálne podmanivejší a jedoducho kvalitnejší snímok než táto jednohubka na psychiatrii. Kvalitný, no pre mňa veľmi predcenený film. 66%