Recenzie (307)
Spawn (1997)
Já si prostě nemůžu pomoci - musím dát 5 hvězdiček! Není sice nic extra, ale Spawn v papírové podobě je pro mě duševně-kultovní záležitostí. Todd McFarlane je genius v comicsové tvorbě! A tudíž - kde je Spawn = vždy 5 hvězdiček!
Americká krása (1999)
Naprosto dokonalý fílmový zázrak. Viděl jsem ho už asi tak 25x a pořád nemám dost! Herecké výkony jsou mistrovské, charaktery postav propilované, scénář dokonalý!
Nový svet (2005)
Tak tohle jsem nečekal! Do tohoto filmu jsem vkládal poměrně velké naděje, chyba! Oprevdu neskutečná nuda, ve filmu se skoro nemluví, nic se neděje, příběh je chaotický, plno věcí se vůbec nevysvětlí, no a ten konec...! Dvě hvězdičky dávám jen kvůli dobrému hereckému obsazení a prostředí v jakém se děj odehrává.
Merlin (1998) (TV film)
Nemohu si pomoci, ale dávám 5 hvězdiček. Tak dobře zpracovaný, podaný a natočený snímek jsem od TV-filmu opravdu nečekal. Ani na chvíli jsem se nenudil, herecké výkony dosti uspokojivé.
Prci, prci, prcičky 3: Svadba (2003)
American Wedding 1 a 2 jsou povedené komedie, ale tohle? Jesse Dylan se pro mě nezadržitelně propadá na úroveň mého oblíbence Uwa Bolla
Ten kto hulí, ten aj vie (2001)
Zajímavý nápad, ale realizace dosti stupidní.Pouze pár vtipných momentů.
Dom mŕtvych (2003)
Vélké díky Uwe Bolle! Tento film je nutné vidět, stejně tak jako další pecky tohoto naprosto geniálního filmového mága! Už se těším na Postal....