Recenzie (12)
Ženy v behu (2019)
Pěknej nápad a příběh a dobré obsazení.Jinak totálně zmrvený film.Spíš to byl takový televizní příběh.
Le Mans '66 (2019)
Skvělý film a skvělí herci.Příběh znám a film tomu dal ještě větší rozměr.
Prvý človek (2018)
Viděno v IMAXU... A za mě zážitek roku v kině. Hudba a režie i tempo skvělé až famózní. Zážitek
Happy! - Svatý Nick (2017) (epizóda)
Tak tenhle seriál bude pecka.....nečekal jsem skvělý děj...humor...akce...a brutální zabíjení.No a koník je skvělý.
Posledná rodina (2016)
Co k tomu dodat........5 hvězd nestači.
Semestr (2016) (seriál)
Na české poměry konečně skvělý seriál,který má šťávu.....Skvělý výběr herců a každý díl byl super.
Jason Bourne (2016)
Tohle se moc nepovedlo.
Milenci tých druhých (2015)
Ale ,ale tak pěkná romantická,oddychová komedie tu dlouho nebyla...Alison Brie je kus.
Hřebík v hlavě (2015)
Je to ztráta času.....super obsazení,ale jinak nehorázná kravina.
Osem hrozných (2015)
Dlouhé a nudné...na divadelní prkna skvělé,ale jako film ne. Tarantino si to u mě posral....:(