Recenzie (18)
65 (2023)
Good dino :.D
Spider-Man: Cez paralelné svety (2023)
Je 31.5. 22:30 za pár hodin hodin musím do fachy a ptám se jak mám jít spát když nemůžu vidět víc. Dal bych si to klidně ještě po druhé, pak nějaké rozbory na eastereggy páč těch tam musí být jeba a snad ještě po třetí. :DD Celej film je nabušená emoční jízda u který bych měl problém zavřít pusu kdybych nehltal popcorn :D. Musím si zvlášť pustit hudbu, ale přijde mi že v první díle byla výraznější. I tak sem husinu cítil hodně a často, páč nostalgie hrála orchestr, ale když sem začínal mít pocit že se děj ubírá ke konci a finální bitka nepřichází začal se mi svírat žaludek, v tom se na plátně objevil jeden Milesův "příbuzný" a mě začlo být vážně nepříjemně. Konec je drsnej pojeb, a pro mě asi největší facan co mi kdy Filmové medium nadělilo. :.D
Wednesday (2022) (seriál)
Svět Monsterverse mě hodně baví a seriál Wednesday je to nejlepší co sem do teď viděl :DDD
Výbušný kokteil (2021)
Nuda
Posledná noc v Soho (2021)
Moc dobře natočeno, líbila se mi práce se světly. Je to snímek s emotivně napjatým příběhem, hodně scén sem nečekal a celkově mě film dost překvapil :D
Raya a posledný drak (2021)
Moc dobrý už se těším jak to za 25 let výjde zfilmovano ve hraném podání :D:D:D
Justice League (2017)
Po remaku je teď tohle moc špatný :D:D:D
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Jakože moc dobrý, trvavalo mi 3 dny to dokoukat, ale mám chuť si to pustit znova.:D
451 stupňů Fahrenheita (2018) (TV film)
Na začátek by to chtělo nějaké rychlé schrnutí např. rok ve kterém se děj odehrává, jaká je stávající situace, nebo proč taková je. Stejně by se to moc nevylepšilo, páč postavy se tu klasicky chovají nelogicky a nesmyslně
Návrat do Cold Mountain (2003)
Válka bere všem a všechno