Posledné recenzie (46)
Kým prišla búrka (2018)
Nezáživné tlachání navíc v pomalém tempu,vadil mi i způsob vyprávění ty dvě časové roviny,děj po bouři a hned zase před bouří.
Pohotovosť (1994) (seriál)
To byl opravdu kvalitní lékařský seriál. Je mi smutno z toho co televize ted vysílají za hrůzy, kam se poděla kvalita ,o čem je miliontý díl ordinace ,o ničem.
Druhý dech (1988) (seriál)
Pořád je to stokrát lepší než ty současné nekonečné humus seriály.