Recenzie (111)
Otec rodiny (2000)
Kdo nechce mít deticky a zenusku, kombika a průměrnou práci, ten se plete a tenhle film mu to vysvětlí! Jak odporný je chtít víc apartmá a peníze a klid a luxus... Nedej bože být sám!
Krotitelia duchov (2016)
To je tak špatný až se nechce věřit, že to nebylo za tímto účelem vytvořeno. Ošklivé nesympatické nudné ženské středního věku řeší extrémně nezajímavé trapné"záhady". Konec ani zápletku nečekejte, je to prosté a drahé feministické peklo. Čtvrt hvězdičky dávám za Chrise.
Ostrí chlapci (2016)
Nerozumím tomu vysokému hodnocení. Je to podprůměrná nezajímavá a neoriginální komedie bez jakéhokoliv hlubšího smyslu nebo překvapivé pointy. Tak 30% max!
Případy mimořádné Marty (2022) (seriál)
Oddechovka alias Kotek v podání Vilhelmové. Jde to. Hvězda navic za ten šok, že to fakt není blbý.
Do pořádku! (2023) (relácia)
"Nápad" nebo spíš předloha je skvělá a v dnešní společnosti by mohla opravdu udělat dobro. Bohužel češi to opět dokázali tak strašně znudnit a ztrapnet, že to je snad umění hodno jedné hvězdy. Tolik nesympatických lidí v jediném díle musí dát opravdu fušku sehnat.
Dívka ve vlaku (2021)
Nezvládla jsem ani prvních pět minut ale cítím se oprávněna k tomu hodnotit. Nejsem si jistá zda je to parodie nebo ne ale pokud tohle není to čemu říkají Bollywood tak nic...
Hladoví po úspěchu (2023)
Thriller to ani nevidělo. Je to kuchařské drama o tom, že úspěch není vždy o umu ale spíš o marketingu, že peníze vládnou světu a že máte hlad.
Waking Karma (2023)
Karma a její matka strávily svůj život tím, že se vyhýbaly jejímu otci - vůdci nebezpečného vraždícího kultu. Když Karma dosáhne dospělosti, její otec je připraven se ujmout výchovy podle svých představ.
Prasiatko (2022)
Vážně jsem si přála aby to skončilo jako love story. 🖤🔪
Play Dead (2022)
To s tím zmrazeným xichtem na konci byla sranda, jinak nic moc zajímavého. 50%