Recenzie (79)
Dealer III (2005)
soulasim martyrem s vzestupnou tendenci jen ty cisla bych dal jinak, ale treti dil bezesporu nejsilnejsi a nejlepsi z teto zvlastni trilogie. u trojky jde co se tyka psychiky Refn nejvic do hloubky, film taky nejsilneji graduje. ze scen zvlast v druhe polovine beha mraz po zadech, dobra prace s rucni kamerou, Zlatko Buric jako Milo naprosto skvely - filmy jako tohle muzu .)
Pošli kulku (2007)
zajimave a dobre se na to kouka, na druhou stranu dost schematicky pristup, soustredici se spis na tresnicky na dortu nez na dort samotny. jsem na vazkach ale tak 6/10
Šílení mistři (1955)
podivny a nadherny rouchuv film, popisujici sektu hauka, jako jednu z mnoha podob, jak se cerni africane zoufale jeste v posledni chvili pokouseli vyrovnat s bilou kolonizaci - pres den obycejni delnici, hledaji pomoci podivnych ritualu, ktere si vytvorili po praci odpoved na svet, kteremu nerozumi. V tomto pripade v podobe jakesi extaticke bizarni hry karikujici britske kolonizatory, v cele s guvernerem, policii a armadou, cele zavrsene ritualnim obetovanim a snedenim psa - "posvatneho zvirete" anglicanu, od ceho ocekavaji silu premoci svoje pany.
Camera (2000)
v mych ocich je to natolik ploche a plytke, ze jedine co to trochu spasi je ta kratka metraz - mozna bych byl o fous smirlivejsi kdyby to byl nejaky studentsky film, ale od zavedenho filmare s jasnym rukopisem jako je cronenberg, bych cekal podstatne vic.
Law and Order (1969) (TV film)
skvela, syrova, socialni direct cinema zalezitost popisujici policejni a kriminalni rutinu a realitu ameriky 60. let.
Rockers (1978)
much to ma spoustu ale je to bezesporu unikatni taskarice - predevsim z nostalgie 4*
Vojna (2002)
Z meho pohledu dost tupy kremlwood se vsemi nesvary oslavnych propaganda valecnych filmu - navic musim se priznat ze ani po formalni strance mi to neprislo nic extra moc, o moralnich a politickych aspektech se rozepisovat nebudu. Na druhou stranu kdo pobavil je Giorgi Gurgulia v roli cecenskeho arcizlouna-komandyra, ktery pusobi jako dost vdecna karikatura .)
Mind Your Language (1977) (seriál)
Dost vousaté, ale bezesporu poctivá práce s Rostenovskou látkou. I přes určitou schematičnost jak píše blueskin stále koukatelné. Kvalita a koukatelnost občas trochu kolísá, zábavu ale poměrně úspěšně drží některé charaktery. Z dnešního pohledu nějákých cca 70% v době svého vznikuby to mělo minimálně o patnáct víc .)
Gigant Shaolinu (1980)
4 z nostalgie :)
Motýlik (1973)
nemuzu si pomoct - film jsem si zopakoval po letech a opet vyplavalo na povrch to ze v porovnani s knihou je v podstate prazdny - pro me vec pres kterou se mi spatne prenasi, jakkoliv je to film s nespornymi kvalitami a mcqueen i hoffman jsou tam skveli tak pet dat nemuzu.