Recenzie (388)
Kasár Tony (1978)
Příjemná retro krimi - komedie.Jestliže je inspirovaná skutečností ,tak rozum zůstává stát.........
Letec (2004)
Trochu zklamání pro mě osobně............. Z života tohoto podivína se dalo jistě vymáčknout více............. Fakt jsem se snažil.......
King Kong (1933)
Velmi jsem se povznesl a skoro přenesl do doby když tento kousek vznikal. Jako kluk v kině bych určitě byl ohromen.Tehdy ! Dnes ? Nevím , já mám pocit .........trochu to vyčpělo a kouzlo už se nevrátí. Asi to fakt ohromovalo a já to chápu. Filmařina a dobrodružství to muselo být....... dal bych plný počet. Dnes jako divák jen dvě. Jsem cinik ? Já se jen musel usmívat........... Sorry.
A Walk in the Sun (1945)
Něco tak ukecaného jsem dlouho neviděl.............
Malá Velká Británie (2003) (seriál)
Dalo se to dlouho sledovat na BBC PRIME a s titulkama...... Něco tak ,,šokantního,, už jsem dlouho neviděl . Dát to u nás, to zas by bylo pohoršených......... SUPER
Nahá pravda (1937)
Film je super,ale sežeňte si originál zvuk ,protože tak příšerný dabing od ČT jsem snad ještě neslyšel. Nevhodně typově obsazené............. Brrrrrr FUJ ! Chudák C.Grant .Tak zabité kouzlo ironie jeho hlasu jsem fakt nečekal.....
Pozor, ide Buchtová! (1990) (seriál)
Nedávno opět na BBC PRIME (13.12.2008) Je až s podivem že jsi tento velmi vtipný a vskutku britský seriál našel cestu jen na slovenskou , již zaniklou tv Luna a ne do veřejnoprávního okruhu. (25.01.2013)
Rozruch ve městě (1942)
Vtipná romantická komedie která ani po letech neztrácí na kouzlu.Jako vždy báječný C.Grant .
Oggy a škodíci (1998) (seriál)
Vyšla 2 dvd ( cz ) a běželo to na FoxKids ...........
Oskar (1991)
A všimněte si těch Stalloneho rukou... nádhernej Ital podle Hollywoodu . Pár pohledů do kamery Vám připomene .Laurela a Hardyho....Jo tohle dilko se povedlo. No a k dabingu ,pan Rýmský to je Stallone !! Představa pana Soukupa mě děsí.... Jinak origoš je origoš......